Corsa C verwarmde buitenspiegels

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C verwarmde buitenspiegels

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    kwalihavome
    Deelnemer

Beste,

Van mijn vriendin heb ik de vraag gekregen of ik kan onderzoeken of het mogelijk is om verwarmbare buitenspiegels te monteren op haar Corsa C.
      Ik heb al even op ebay en onderdelenlijn gekeken, en de spiegels zelf zijn het probleem niet. Weten jullie echter of de spiegelkappen (in kleur) zijn om te zetten van handmatige spiegels naar elektrische?
      Daarnaast moet ik natuurlijk een nieuw stuk kabelboom, schakelaar voor instellen/bediening en deurhendel (?) waarin de schakelaar moet worden geplaatst.
      Kan iemand mij helpen aan de onderdeelnummers? En misschien een beschrijving hoe het gedaan moet worden?

Dank alvast, groet, Floris

bart-gsi
      Deelnemer

Behuizing van de spiegels zijn dacht ik gelijk.. Alleen zit er in de electrische een blokje met een motortje ingeschroeft en bij de handbediende een analoge blokje met een 2 kogeltjes.. Het warmte element zit aan het glas en dat zit aangesloten op het motortje dacht ik
        En idd kabelboom links en rechts in de deur..
        Bij auto demontage bedrijven kun je kijken voor de spiegels en kabelboom.. Nieuw kunnen die best prijzig zijn vermoed ik..

Anoniem

Verwarmde spiegels zitten bij de achterruit verwarming op. Zoveel werkt zal dat niet zijn om draden te leggen

kwalihavome
          Deelnemer

Nee de bekabeling lijkt me ook het probleem niet. Als ik de juiste draden eenmaal heb.
            Weten jullie toevallig het onderdeelnummer? Kan ik wat gerichter zoeken bij onderdelenlijn.

liviu2004
            Deelnemer

Kopen niet UK spiegels !!!!!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.