Corsa c verlagen maar welk merk?

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa c verlagen maar welk merk?

• Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 26 tot 40 (van in totaal 40)
  • Auteur
    BlueAstraG

:afro

Corsa_GSi
      Deelnemer

De goede schroefsets hebben ook hardheid instelling en verschillen uiteindelijk niet qua comfort tov een normele verlagingsset (veren en dempers).

Weitec is een sub-merk van KW.

Ik zou zelf nooit alleen veren monteren, maar gelijk een complete set. Je belast je oude dempers meer, dus zullen ze sneller kapot gaan. En gezien het feit dat ze al 60000 en tig jaar eronder zitten, dan kan je ze beter gelijk mee vervangen.

Het verschil tussen een Koni Sport (= geel) en Koni STR (=oranje) schokdemper is het afwezig zijn van de hardheid instelling bij de laatste.

Patricorsa

oke dus koni geel is meer comfort als ik het goed begrijp king:

Patricorsa

kan niet echt site’s vinden iemand tips?? heb stroevemotorsport.nl al gevonden en wat me een beetje redelijke set leken zijn KW, WEITEC ultra gt en KONI sport(geel) :thumbdown :thumbup

richardschaeks
            Deelnemer

winparts.nl

Patricorsa

Ja maar winparts heeft alleen verlagingsveren van h&r en weitec

Corsa_GSi
                Deelnemer

@Patricorsa wrote:

oke dus koni geel is meer comfort als ik het goed begrijp king:

Als je de demper verstelt wel ja, de meesten zijn in in gebouwde toestand te verstellen.

http://www.dutchpowertrading.nl
                  Bilstein
                  Koni
                  H&R
                  Eibach

http://www.biesheuvel.nl
                  Bilstein
                  Eibach
                  LTec

http://www.autosportcompany.nl
                  Bilstein
                  Koni

Patricorsa

oke bedankt man :thumb

pipo

@bukzzzie wrote:

ligt eraan welk merk schroefset je koopt, heb er genoeg mogen ervaren die nog steeds comfortabel waren… ;)

waarom geen v-maxx?
                      omdat die set zo slap als wat is, heb verschillende keren gezien dat er veren afbreken…
                      schokbrekers die het begeven (zelf ervaren)

dan heb je een slecht setje gehad.heb zelf genoeg sets van v-maxx gehad geen problemen gehad en ook met verkoop weinig klachten of garantie gevallen.en over die veren meeste wat aan veren verkocht word komt van nederlands fabrikaat en dat is van merwede en die leveren aan veel merken niet alleen aan v-maxx.

heb ook verhalen gehoort van mensen die zworen bij h&r en v-maxx rotzooi vonden. maar tot voorkort leverde v-maxx aan h&r dus je kocht v_maxx voor de prijs van h&r :vertag

groenetijger

Ik denk dat het vooral bij de Corsa C is, want daar heeft iedereen die een beetje fatsoenlijk laag wil last van (iig de mensen die ik daarover gesproken heb)
                        V-Maxx setjes onder bijv Corsa A/B/Tigra A bijv zijn hartstikke goed.. Maar die set voor een Corsa C is gewoon niet wat het zijn moet (iig niet de gewende V-Maxx kwaliteit)

Veren zijn gewoon te slap voor een Corsa C.. En de vervangende veren die je daarna krijgt zijn het ook allemaal net niet..

pipo

@groenetijger wrote:

Ik denk dat het vooral bij de Corsa C is, want daar heeft iedereen die een beetje fatsoenlijk laag wil last van (iig de mensen die ik daarover gesproken heb)
                          V-Maxx setjes onder bijv Corsa A/B/Tigra A bijv zijn hartstikke goed.. Maar die set voor een Corsa C is gewoon niet wat het zijn moet (iig niet de gewende V-Maxx kwaliteit)

Veren zijn gewoon te slap voor een Corsa C.. En de vervangende veren die je daarna krijgt zijn het ook allemaal net niet..

ok ja die van de c heb ik niet zo veel verkocht dus niet zo,n ervaring mee. maar daar zitten wel van die op orgineel lijkende veren op.maar dat zijn er tegenwoordig wel meer die dat hebben.en ook andere merken schroefsets hebben die orgineel lijkende veren.komt omdat ze elke keer van elkaar coopieren. ;)
                          maar waar ook vaak het probleem zit mensen willen alsmaar lager terwijl de set aangeeft bv -60max lager vervalt de garantie.maar daar kijken ze dan niet naar en dan krijg je van die problemen.

je anders als die te soepel is andere verenpakket er op heb ik ook wel eens gedaan kan ik gewoon bestellen bij v-maxx. :vertag

Patricorsa

Maar ik denk dat ik voor de bilstein b12 pro kit ga is dat verstandig? :hmmz

Corsa_GSi
                            Deelnemer

Dat merk je pas zodra het eronder zit en de auto goed is uitgelijnd en je er daarna mee gereden hebt :jerry

Patricorsa

:agent

kimmiej666
                                Deelnemer

Ga over een tijdje voor de Eiback pro kit veren 40mm..

Morgen komen ze binnen voor m’n vectra en als dat bevalt gaan ze ook onder de Corsa..

Voor Corsa C 100 euro op Ebay.de

15 berichten aan het bekijken - 26 tot 40 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.