corsa c verlagen

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa c verlagen

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    johanhummer9
    Deelnemer

hallo ik wil me corsa c verlagen en dan ook aardig laag , kan dat gewoon met alleen losse veren of moet je dan perse een schroefset?

alvast bedankt

Fearless
      Deelnemer

Echt laag gaat alleen met een schroefset. Dan kan je hem met zn wielen in de wielkasten zetten als het moet.
        Met een vaste set heb je gelijk weer een beperking, lager en hoger kan je niet.
        En als je ziet wat tegenwoordig een schroefsetje kost…..zou ik niet eens meer kijken naar een vaste set.

johanhummer9
        Deelnemer

@Fearless wrote:

Echt laag gaat alleen met een schroefset. Dan kan je hem met zn wielen in de wielkasten zetten als het moet.
          Met een vaste set heb je gelijk weer een beperking, lager en hoger kan je niet.
          En als je ziet wat tegenwoordig een schroefsetje kost…..zou ik niet eens meer kijken naar een vaste set.

Oke en wat voor schroefset raad jij me dan aan voor een leuke prijs natuurlijk want wil niet teveel geld uitgeven voor een schroefset

silver corsa

ik heb eentje van ap heeft me 600 euro gekost met plaatsen en alle ateste bij

Fearless
            Deelnemer

Tja…ik rij zelf op een schroefsetje van 250 euro. Tec Tuning, denk dat ze nu alwel goedkoper zijn geworden.
              Heb daar op Assen mee geraced 2 keer. En ze zijn nog steeds niet lek. Dus wat mij betreft een topper voor leuk geld.

johanhummer9
              Deelnemer

@silver corsa wrote:

ik heb eentje van ap heeft me 600 euro gekost met plaatsen en alle ateste bij

ik zij leuk prijsje:P

johanhummer9
                Deelnemer

@Fearless wrote:

Tja…ik rij zelf op een schroefsetje van 250 euro. Tec Tuning, denk dat ze nu alwel goedkoper zijn geworden.
                  Heb daar op Assen mee geraced 2 keer. En ze zijn nog steeds niet lek. Dus wat mij betreft een topper voor leuk geld.

oke en zijn die ook verstelbaar?

Fearless
                  Deelnemer

jahzeker…Kan je lager en hoger wanneer je maar wil. Maar wel telkens ff opnieuw uitlijnen als je m goed verzetten gaat.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.