Corsa C Trilt

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C Trilt

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Misterkilobyte
    Deelnemer

Als ik met mijn corsa c constant 70 rij zit er een trilling in de corsa, het zijn niet mijn wielen want het stuur trilt niet en zijn goed uitgebalanceerd, als ik bv schuin bij een oprit op moet met mijn rechter voorwiel bonkt er iets linksvoor, net of zit ergens ruimte zeg maar waardoor ik een soort schommelend effect krijg in de gehele auto, het is niet prezies bij een bepaald toerental maar bij een bepaalde snelheid dus.
      Corsa C Z12XE 2003 – 155000km

manac

Trillen of hobbelen?

Misterkilobyte
        Deelnemer

@man!ac wrote:

Trillen of hobbelen?

ja zeg maar hobbelen ja zo voelt het, net of zit er een vlak kantje aan je banden zeg maar

joop1970
          Deelnemer

Versleten stuurkogel? Vaker van gehoord bij een corsa C, levert een bonkend geluid op bij een klinkerweg.

manac

@joop1970 wrote:

Versleten stuurkogel? Vaker van gehoord bij een corsa C, levert een bonkend geluid op bij een klinkerweg.

Dat zou het bonken kunnen verklaren, maar niet het hobbelen volgens mij.

Misterkilobyte
              Deelnemer

Hoe kan ik bv ruimte op mijn stuurhuis controleren, denk dat dat het probleem is

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.