Corsa C stuurbekrachting icm verlichting probleem

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C stuurbekrachting icm verlichting probleem

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    mr_faya

Hallo!

Ik heb een vraag over de stuurbekrachting van mijn Corsa C uit 2006. Als je de dimlichten aan hebt en draait aan het stuur, dan zie je zowel de binnen- als buitenverlichting dimmen. Alsof de elektra het niet aankan wanneer je de stuur beweegt. Herkent iemand dit probleem?

Ik heb de auto laten nakijken bij de Bovag garage waar ik hem heb gekocht. En daar zeggen ze dat de accu goed is en dat dit een normaal probleem is met elektronische stuurkrachtiging?

Ik vind dat raar. Opel levert zo toch geen auto’s af? Dat als je stuurt, je verlichting dimt?

Gr!

groenetijger

Klopt, dat doen er veel hoor.
        Stuurbekrachting kost gewoon veel prik, en je dynamo moet het allemaal maar meeslepen.

Die van mij doet dat ook lichtjes, maar het is niet erg ofzo :)
        Natuurlijk moeten je lichten niet zowat compleet uitgaan, maar dat het een klein beetje zichtbaar is, is normaal

OrangeArrow

is idd normaal ja, afhankelijk van hoe sterk ie dimt… Stuurbekr. is elektrisch, en die trekt wel wat amperes bij t sturen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.