corsa C pinbezetting koplamp

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa C pinbezetting koplamp

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232004
    Aad Pilsch
      Lid sinds:
      1 February 2011

      Omdat de hoogteverstelling van m’n linker koplamp het niet meer doet wil ik deze (tijdelijk) isoleren. Weet iemand waar ik de pinbezetting van de 8-polige koplamp connector kan vinden? Alvast bedankt!

      #17808835
      Corsa A GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 December 2008

        wat voor koplampen heb je zijn zo ongeveer 8 soorten in bij corsa.
        meestal als je de stekker keer heen en weer friemeld pakt die hem weer .
        anders zou ik gewoon nieuw motortje doen heb je ook geen gezeur met apk :)

        #17808836
        .357 magnum
          Lid sinds:
          17 September 2010

          [rquote=1857175&tid=141743&author=Aad Pilsch]Omdat de hoogteverstelling van m’n linker koplamp het niet meer doet wil ik deze (tijdelijk) isoleren. Weet iemand waar ik de pinbezetting van de 8-polige koplamp connector kan vinden? Alvast bedankt![/rquote]

          Kijk hier even.

          http://www.freak0815.de/mainpage/corsac.htm
          Onder Stromlaufpläne & Co.:

          Hier kom je electrische schema`s tegen.

          succes

          #17808837
          Aad Pilsch
            Lid sinds:
            1 February 2011

            Bedankt voor de reacties. Het bleek dat het motortje ingegoten zit in de koplamp unit. Met de Dremel eruit gezaagd en de positie terugmelding van het motortje bleek stuk te zijn. Stekkertje los gelaten en unit weer dichtgekit. Bij een APK afkeur zal ik de koplamp unit laten vervangen, deze kost slechts 62 euri incl. BTW. Een nieuw motortje kost 40 en dan rij je met een lamp die dicht gekit is…

            #17808838
            Rotho
              Lid sinds:
              22 January 2010

              [rquote=1857553&tid=141743&author=Corsa A GSI]wat voor koplampen heb je zijn zo ongeveer 8 soorten in bij corsa.
              [/rquote]

              Stekker is overal hetzelfde :)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.