Corsa c middendemper

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa c middendemper

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Hammerr7

Hee allemaal,

Heb een corsa c 1.2 uit 2003 met een supersprint einddemper.
      Ik wil graag me middendemper vervangen voor een sportdemper voor wat zwaarder (mooier)
      Geluid.
      Zat te zoeken voor een superprint middendemper maar kan ik helaas niet vinden?
      Iemand toevallig suggesties of weet waar ik een superprint middendemp kan halen?
      Graag met link!

Mvg
      Y

KRSA2000
      Deelnemer

Supersprint maakt geen middendemper voor corsa c

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hammerr7

Andere opties dan?

Hammerr7

Iemand?

richardschaeks
            Deelnemer

middendemper vervangen voor een vaste pijp, heb ik ook gedaan, geeft net wat meer geluid en komt netjes door de apk! deze worden overal goedkoop aangeboden! winparts tot de vele tuningsites!

Hammerr7

Heb net de middendemper vervangen bij gm tuningparts besteld!
                Hoop op een mooi geluid met een supersprinter!!! Ben erg benieuwd

richardschaeks
                Deelnemer

Verwacht er niet extreem veel van he! Deze motoren worden heel erg stil gemaakt door de kathalysator, aka uitlaatspruitstuk! Dit geeft wel meer effect, zit bij een maat van me eronder met alleen sporteinddemper, http://m.ebay.com/itm/VAUXHALL-CORSA-C-1-2L-1-4L-SPORT-DECAT-MANIFOLD-00-06-/381144725495?nav=SEARCH” onclick=”window.open(this.href);return false;

Komt wel niet door de apk, dus elk jaar de orginele terug plaatsen tijdens apk, gelukkig goed te doen bij deze motoren

.B4R7.
                  Deelnemer

Als het puur om het geluid gaat kun je wellicht beter een ander luchtfilter kopen, of creatief met een boormachine gaten in je huidige luchtfilter boren.
                    Ik heb er 2. Eentje standaard en eentje gatenkaas. Doet qua geluid veel meer dan de open sebring pijp die erop zit. En je geluid komt onder de motorkap vandaan in plaats van bij de achterbumper.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.