corsa c led onder de deur, deurhendel, stoelen en dashboard.

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa c led onder de deur, deurhendel, stoelen en dashboard.

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271222
    sero_t
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 March 2015

      Beste mensen, ik ben in het bezit van een corsa c 1.4 twin port uit 2004. En ik ben van plan om er led verlichting in te bouwen onder de deuren, in de deurhendels, onder de stoelen en dashboard. Ik heb al een how do gezien voor de led onder de deur op deze forum, maar ik wil het toch een beetje anders aanpakken. Daar word namelijk de kabels niet via de stekkers in de deuren doorgevoerd en ik wil het een beetje netjes aanpakken en dus die stekker gebruiken om de kabels aan te leggen. Heb nog niet echt tijd gehad om te kijken of er een niet gebruikte kabeltje loopt door de stekker die ik kan gebruiken, mijn vraag is heeft hier iemand ervaring mee, tips of een eigen manier van hoe ze dit hebben aangepakt. En is het mogelijk om kabels vanuit de zekeringkast te trekken vanuit de motorcompartiment inplaats van het interieur verlichting te gebruiken, is er een ingang om kabels te trekken of zou ik moeten boren? En ik heb namelijk van die fuse splitters liggen die ik zou kunnen gebruiken voor de zekeringkast. Voor de verlichting onde de dashboard en onder de stoelen wil ik ook nog een knopje tussen zetten zodat ik ze aan en uit kan zetten wanneer ik me eraan irriteer. De knop kan ik naast de mistlampen knopje plaatsen, heb daar namelijk een lege plekje. Ik sta open voor ideen of opmerkingen. Sorry voor mijn langdradige verhaal.

      #18279252
      kaaskabouter
        Lid sinds:
        28 March 2015

        ben laatst toevallig met een c’tje bezig geweest om andere speaker kabels aan te sluiten… bij de ronde stekkers in de deuren wordt elk kabeltje gebruikt ,.. echter is er onderin de stekker wel ruimte voor een 5mm boorgat te maken

        #18279253
        sero_t
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 March 2015

          Dankjewel voor de tip, zal zelf ook nog even kijken binnenkort. Misschien verschilt de kabelboom per model. Ik heb namelijk geen elektrische spiegels bijvoorbeeld, dus misschien heb ik er wel plek voor.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.