Corsa C kofferbakslot i.c.m. aftermarket CV

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C kofferbakslot i.c.m. aftermarket CV

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    TedMechanic
    Deelnemer

Hallo allen,

Mijn zus heeft een Corsa C zonder centrale vergrendeling en ik zou dat graag willen inbouwen.

Ik heb bij mijn eigen Corsa A TR een setje van SPY ingebouwd en dat beviel prima, dus lijkt me dat de beste oplossing. Bij de Corsa A heb ik de kofferbak achterwege gelaten, maar die wil ik bij de Corsa C dus eigenlijk wel mee pakken.

Mijn vraag is: Hoe ziet het kofferbakslot van de Corsa C zonder cv eruit? Kan ik het aftermarket motortje hier gewoon op aansluiten, of heb ik nog iets extra’s nodig? Of is dit alleen mogelijk als ik een nieuw slot koop van een Corsa met cv?

Bij de deuren is het makkelijk, want dan verbindt je ‘m gewoon met het stokje waarmee je de deuren van binnenuit vergrendelt, maar de achterklep heeft dat niet.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of is er iemand die een duidelijke foto heeft van hoe het achterslot eruit ziet?

TedMechanic
      Deelnemer

Niemand die dit weet?

ivartje
        Deelnemer

ik zou het helaas niet weten anders had ik je wel geholpen ! anders misschien even de dealer opbellen wat het verschil is in de kofferbaksloten?

TedMechanic
          Deelnemer

Ik heb wel een foto gevonden van eentje met CV.

Daar lijkt het erop alsof de servo er gewoon opgeschroefd zit. De vraag is natuurlijk of het slot van eentje zonder CV hetzelfde is, maar dan zonder servo.

In dat geval moet er wel iets van te maken zijn. Is er echt niemand die dit al eens gedaan heeft bij een Corsa C?

ivartje
            Deelnemer

anders bouw je toch gewoon C.V op A.B orgineel opel in ? is het nog lekker orgineel ook

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.