Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › corsa c gsi vraagjes, waarop te letten, hoe bevallen ze etc
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 augustus 2011 om 18:13 #17238882
goedeavond,
Na een jaar een corsa b 1.2 16v uit 99 te hebben gereden, sport e.d. cool opc blauw.
die heb ik ingeruilt op mijn huidige astra g.nu 2 jaar in de g te sturen, wil ik toch wat anders, volgend jaar waarschijnlijk.
de auto die ik al vanaf de corsa b mooi vond, is de corsa c gsi.
dan wel in het zwart in orginele staat.Nu ben ik wel benieuwt, wat de voor en nadelen van de wagens zijn.
hoe is de motor?
waat zijn veel voorkomende mankementen?en het belangrijkste: wat vinden de corsa c gsi bestuurders van dit forum ervan?
ik lees graag de reacties terug.
en tja, zoekfunctie, ik weet het, mankementen zal ik wel terug vinden.
maar wat eigenaren ervan vinden, zal ik niet via te zoek functie kunnen lezen.mvg, robert, en alvast bedankt voor het lezen en antwoorden
28 augustus 2011 om 19:14 #17892475Mijn broer rijdt een C GSi Diesel uit 2004 (de facelift versie dus) en ik hoor hem heel erg klagen over de stoelen. Zit ergens een hard stuk in, wat hij niet prettig vind om op te zitten en daar is de bekleding ook bijna door. Verder een hele fijne auto en met 100 pk goed vooruit te komen. De kofferbak is natuurlijk tov de G wel een stuk kleiner.
28 augustus 2011 om 19:54 #17892476oke, dat vind ik wel erg minder, ik wil een goeie stoel.
moet mijn lederen stoel ook maar eens opnieuw vullen….maar ik moet wel een benzine hebben dan :jerry
28 augustus 2011 om 19:58 #17892477Vaak zijn bij de c’s sportstoelen de wangen doorgezakt. Heb al verschillende gezien van voor de facelift die dat probleem hebben (met de roosjes bekleding). Onder de wang zit een stalen stang oid waar je dan op zit/tegen aankomt.
Bij mijn b is ook een wang doorgezakt maar kom ik niet tegen een stalen stang aan.
29 augustus 2011 om 10:20 #17892478het zit kussen is heel makkelijk zelf te vervangen en kost iets van 80 euro bij de dealer nieuw.
Ik rij ook in een gsi.
de mijne is uit 2002.
Rijdt super en heb er tot heden geen problemen mee gehad.
Motorisch is hij redelijk best vlot, en rijdt heerlijk.Het zijn niet de meest zuinige auto’s :P
Veel voorkomende problemen:
stuurhuis (zelf geen ervaring mee)
schakelproblemen (slecht schakelen maar makkelijk op te lossen)
lekkage bij de voeten.
gasklephuis moet af en toe eens schoon gemaakt worden.meld je anders aan ( aks je nog geen lid bent) op corsa-c-drivers.nl Bijna alleen maar c rijers daar die je er heel veel over kunen vertellen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.