Corsa C, Green Twister Kit: waar moet die slang ??

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C, Green Twister Kit: waar moet die slang ??

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226337
    blight
      Lid sinds:
      11 October 2005

      Gegroet opel rijdend volk,

      Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Corsa C 1.2 16V Essentia uit 2003

      Nu heb ik er zojuist een mooie Green Twister Kit voor gekocht en het filter met huis gemonteerd…

      Nu rust mijn vraag: Waar moet in godsnaam die aanzuigslang heen, want die kun je bijna nergens kwijt…

      Hebben mensen hier ervaring mee/foto’s van, hoe dat goed en netjes opgelost kan worden ??

      Bij voorbaat dank!

      #17733332
      blight
        Lid sinds:
        11 October 2005

        blijkbaar weinig mensen met een twister kit … :o

        #17733333
        axel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          De slang langs je wielkast naar beneden laten lopen.

          #17733334
          blight
            Lid sinds:
            11 October 2005

            nou dat was mijn idee eerst ook, maar dat gaat niet, omdat er stuk plaat omhoog steekt en die slang er net niet door kan ..

            en dat stuk weg slijpen dat durf ik nog ff niet an …

            #17733335
            Mijncorsa.nl
              Lid sinds:
              24 July 2005

              Dat is gewoon plastic volgens mij, aan de voorkant van je wielkast.
              Kun je gewoon loshalen en een gat in maken?

              Ben trouwens benieuwd naar je waggie:D:kewlpics

              #17733336
              blight
                Lid sinds:
                11 October 2005

                nee t is geen plastic, t is echt staal .. volgens mij nog van t originele filterhuis .. maar k weet nog ff niet hoe k hier een foto bij moet zetten, anders zou k dat ff doen :P

                #17733337
                CORSAGSI
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Om foto’s toe te voegen moet je de foto’s eerst uploaden naar een server bijvoorbeeld http://www.photobucket.com
                  verklein wel eerst je foto’s met bijvoorbeeld paint of photoshop naar bijvoorbeeld 640×480 pixels vervolgens zie je in het “post reply” gedeelte op het forum 10 blauwe icoontjes staan kies daar het icoontje waar “voeg een afbeelding toe”bij staat kopieer in de balk die tevoorschijn komt je URL naar je geuploade foto en klaar is kees.

                  greetz,

                  #17733338
                  blight
                    Lid sinds:
                    11 October 2005

                    jezus wat een gedoe, maar goed ik weet het al … t is idd de steun van het originele luchtfilterhuis, maar mn filter zit nu wel lekker en die slang heeft ook ruimte, dus op naar het volgende :P

                    als iemand toch foto’s wil, moet ie maar een pb sturen met zn mail, dan mail ik ze wel!!

                    latorrr!!

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.