Corsa C embleem

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C embleem

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    peps

hey,

Ik ben sinds een half jaartje in het bezit van m’n schatje: een corsa c 1.2 sport uit 2003. Helaas is tijdens een weekend in Belgie het zilverkleurige opel embleem van m’n auto gestolen waarbij trouwens ook de voorbumper waar deze op bevestigd was is beschadigd…

toenet even langs de opel dealer geweest, volgens hem is mijn corsa een model waarbij het embleem gelijmd is op de voorbumper i.p.v. een klik systeem wat dus betekend dat als ik het wil laten vervangen ik ook een nieuwe voorbumper moet bestellen, kosten: ongeveer 300 euro….

Heeft iemand hier ervaring met een dergelijke situatie of advies wat ik het beste kan gaan doen? Het liefste wil ik gewoon weer het standaard embleem erop hebben.

Voor de duidelijkheid het type logo waar het om gaat (niet mijn auto op de foto btw.)

Rotho

Is heel die chrome lijst weggehaald? Want die komen geregeld voorbij via MP

peps

de hele chrome lijst is er inderdaad afgetrokken, ik heb al op marktplaats rondgezocht maar alleen maar de versie voor de corsa D tegen, deze is volgens mij anders dan degene voor de corsa C. In ieder geval bedankt voor je antwoord!

JackM83

Ik heb nog wel zo’n lijst liggen . Die kan je er dan zo op vastlijmen .
            Die lijst heb ik van mijn bumper vervangen omdat er nu een Holden embleem op zit .

Weet niet waar je vandaan komt ?

Klopper

Hoewel het bij de C een stuk vervelender is, is dit bij mij de reden om m’n auto embleemloos te maken (andere bumper + grill) en aan de achterkant het vakje dicht te plakken met polyester-plamuur…

pz83

hallo

heb hem zelf ook gemonteerd op mijn corsa c van 2001,
                hoort hij orgineel niet op.
                beetje bij werken en past super
                heb hem van winparts winneweer (groningen)
                niet duur.

groet pz

Rotho

gewoon een kwestie van naar de sloop gaan. die dingen kunnen nooit veel kosten

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.