Corsa c 2004 z14xep vraagje

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa c 2004 z14xep vraagje

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    imported_Gsifreak
    Deelnemer

Ik wil van het weekend een corsa c bekijken, het gaat om eem z14xep motor met
      Een ketting inplaats van driem.
      Hoe betrouwbaar is zo’n motor, en hoe zijn de kettingen?

Opeltje17
      Deelnemer

Ketting is wel een probleem(meestal) begint te ratelen met de koude start meestal uitgerekte ketting, en met warme motor klinkt ie net als een diesel.

Advies is dan de hele zooi vervangen ketting, tandwielen, geleiders, spanner, pakingen etc.

Nokkenassen willen wel eens breken zijn hol, lagerkappen van de nokkenassen willen ook wel eens loslopen deze boutjes iets vaster zetten moet dit verhelpen.

Verder volgens mij vrij probleem loos.

imported_Gsifreak
        Deelnemer

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m755828936-opel-corsa-1-4-16v-full-rhythm-airco-cruise-control-elektrisch-pakket-m-2005.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

het gaat om deze corsa.

Hij zegt dat alles is vervangen en dat hij het kan aantonen dat het is gebeurd..

ik heb al met hem een prijs afgesproken, alleen ik weet niet veel over deze type motoren..

Opeltje17
          Deelnemer

Klopt al voor geen meter, want ten eerste heeft ie geen getande riem maar een ketting en ten tweede heeft een ketting geen spanrol maar een kettingspanner die werkt op olie druk :wtf

Dus hoe wou die dat gaan aantonen dan??

manac

Hahaha zoals opeltje net voor mij al aangeeft :thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.