Corsa C 2003 devil eyes

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C 2003 devil eyes

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249534
    uman
      Lid sinds:
      18 October 2009

      Goeie middag iedereen,

      Ik heb een vraagje wat betreft een speciale angel eyes set voor de Corsa C.
      Het gaat om deze : http://www.cargoods.nl/shop/devil-eyes/8291-devil-eyes-opel-corsa-c-chroom/

      Op hun website staat dat het makkelijk aan te sluiten is, maar zag hier en daar wel mensen klagen over de moeilijkheidsgraad om zo iets te monteren.
      Ik heb zoiezo geen ervaring dus ik wil het liever door iemand anders laten inbouwen. Maar weet nog niet waar. Ik woon zelf in Amsterdam. Hebben mensen nog enig ervaring met zulke setten ? Misschien een foto’tje ? En hoe zit het eigenlijk als je ook nog xenon wilt plaatsen in zo een lamp. Hoef je alleen het lampje te kopen of moet ik een hele set kopen ? En ja ik heb de zoek functie gebruikt maar kon niks specifiek vinden over deze unit.

      Graag hoor ik van jullie.

      #18036040
      tamiya
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 October 2011

        Andere koplampen inbouwen is prima te doen. Paar bouten los, stekkers los, boel omwisselen en weer alles monteren. Xenon verlichting is meer dan alleen een lampje, daar hoort inderdaad ook bijbehorende elektronica bij ;)

        #18036041
        PyroNiels
          Lid sinds:
          29 August 2010

          Koplampen zijn 4 boutjes en wat stekkers los, peulenschil dus.

          Xenon is ook simpel als je een pasklare set koopt ben je binnen een half uur klaar :)
          Zitten altijd duidelijke beschrijvingen bij.

          #18036042
          McKaamos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2009

            Ja, iedereen roept dat het simpel is.
            Ligt er maar net aan wat jouw referentiekader voor “simpel” is.