Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa C 2003 antennekabel door geknipt
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 december 2014 om 13:35 #17269805
hoi,
bij mijn opel corsa c 2003 is de aansluiting van de antennekabel langs de kant van de radio afgeknipt.
is deze antennekabel makkelijk te vervangen en wat is dan de beste manier om dat te doen?
en waar kan ik deze kabel kopen?alvast bedankt
mvg31 december 2014 om 13:54 #18266792:hmmz waar zou ik onderdelen voor mijn auto kunnen kopen ?
misschien bij de VOD
en de auto eerst een poosje bij de kachel zetten beter voor het plastic
31 december 2014 om 13:57 #18266793Zo te horen is er een junkie bezig geweest, radio weg en heeft de auto laten staan. :???: ;)
Meestal gaat de auto ook mee……………………………Maar alle gekheid op een stokkie…………
Bij de Opeldealer is wel een nieuwe kabel te koop, of anders bij de betere automaterialenzaak.
Vraag eerst eens wat een complete antenne kost, kon wel eens goedkoper zijn dan een losse kabel.:jerry
31 december 2014 om 14:01 #18266794@jethro wrote:
Zo te horen is er een junkie bezig geweest, radio weg en heeft de auto laten staan. :???: ;)
Meestal gaat de auto ook mee……………………………Maar alle gekheid op een stokkie…………
Bij de Opeldealer is wel een nieuwe kabel te koop, of anders bij de betere automaterialenzaak.
Vraag eerst eens wat een complete antenne kost, kon wel eens goedkoper zijn dan een losse kabel.:jerry
miss was de kabel beschadigd en proberen te maken maar niet gelukt :hmmz
31 december 2014 om 14:14 #18266795cruz03 was de dader?? ;)
31 december 2014 om 14:50 #18266796@jethro wrote:
cruz03 was de dader?? ;)
niet zo’n slimme dader om zijn eigen auto te verminken… :angel
31 december 2014 om 15:24 #18266797Ik denk dat ik een dergelijke kabel, omdat ik een upgrade naar het type CD70.
1 januari 2015 om 02:23 #18266798O heer 3 topics over hetzelfde, ongeduldig mannetje?
1 januari 2015 om 02:27 #18266799@johanhummer9 wrote:
O heer 3 topics over hetzelfde, ongeduldig mannetje?
is er dan een protocol rond de aantal vragen en de tijd ertussen? :hmmz
1 januari 2015 om 03:00 #182668003 topics over hetzelfde, ja
1 januari 2015 om 08:01 #18266801@johanhummer9 wrote:
3 topics over hetzelfde, ja
nee dit is speciaal voor nieuwe members.
op hoeveel manieren kan ik duidelijk maken dat ik problemen heb met mijn radio
1 januari 2015 om 16:40 #18266802@johanhummer9 wrote:
ik snap het probleem niet ik heb 3 verschillende vragen in verband met mijn auto en stel die 3 verschillende vragen.
ze gaan over mijn auto maar zijn toch verschillend. :???:1 januari 2015 om 16:53 #18266803@cruz03 wrote:
@johanhummer9 wrote:
ik snap het probleem niet ik heb 3 verschillende vragen in verband met mijn auto en stel die 3 verschillende vragen.
ze gaan over mijn auto maar zijn toch verschillend. :???:wat dacht je van het hele forum vol spammen
het gaat om 1 auto met 1 radio punt
1 januari 2015 om 18:34 #18266804Je kan enkel het stukje kabel vervangen.
kabel bestaat nl uit 2 delen.
er loopt een stukje van anderhalve meter van de radio naar de rechterkant van de auto.
deze stopt in het kapje wat bij de voeten zit rechts.
let op dit is een stekker die niet makkelijk los gaat.Hoe te handelen.
radio er uit dashboard kastje er uit en het hoek kapje bij de voeten aan de rechter kant los maken. Evt de strip naast de deur ook los maken voor meer overzicht.
Kabel uit de stekker halen en daar er uit de auto trekken of gewoon laten zitten.
hij loopt nl compleet door je dashboard heen.
ik heb er een flinke ruk aan gegeven en toen was hij er uit.
nieuwe in de stekker gestoken en terug geleid.
Gewoon onder het dashboardkastje door terug naar het radio gat en tada weer als nieuw.1 januari 2015 om 18:39 #18266805@Nessuno wrote:
Je kan enkel het stukje kabel vervangen.
kabel bestaat nl uit 2 delen.
er loopt een stukje van anderhalve meter van de radio naar de rechterkant van de auto.
deze stopt in het kapje wat bij de voeten zit rechts.
let op dit is een stekker die niet makkelijk los gaat.Hoe te handelen.
radio er uit dashboard kastje er uit en het hoek kapje bij de voeten aan de rechter kant los maken. Evt de strip naast de deur ook los maken voor meer overzicht.
Kabel uit de stekker halen en daar er uit de auto trekken of gewoon laten zitten.
hij loopt nl compleet door je dashboard heen.
ik heb er een flinke ruk aan gegeven en toen was hij er uit.
nieuwe in de stekker gestoken en terug geleid.
Gewoon onder het dashboardkastje door terug naar het radio gat en tada weer als nieuw.perfect uitgelegd, en lijkt me doenbaar.
dank je wel voor de uitleg.1 januari 2015 om 18:50 #18266806Je kan hem laten lopen hoe je wilt.
heb zelf een touchscreen radio met van alles en dat loopt op de zelfde manier.Heb bv remote kabel,2x tulp etc etc.
dashboard kastje is 3 schroefjes en kapje bij je voeten een plastic m6 moertje.
dashboardkastje haal ik er uit zo dat je niet loopt te kloten om die kabel terug te krijgen bij je radio.Stekkertje van de antenne kabel is het moeilijkste deel en die zit rechts bij je voeten achter het kapje wat zeg maar je a stijl met je dorpel verbind.
is gewoon rotig om los te maken.
maar was allang blij dat hij in 2 delen was …
dacht zelf eerst dat ik mn hemel er helemaal uit.moest halen ^^.
Was gelukkig niet zo :)Ff overdag doen 30min is het gepiept.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.