Corsa C 2001, buitentemperatuur en mistlampen vraag

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C 2001, buitentemperatuur en mistlampen vraag

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266010
    eljama
      Lid sinds:
      22 May 2014

      Hallo iedereen ben nieuw hier en kom meteen met een paar vragen,ik ben in bezit van een corsa c uit 2001 uitvoering elegance wat ik nou graag wil weten is het volgende waar zit de buitentemperatuur sensor, heb de bumper er afgehaald maar kan hem niet vinden zit dit wel standaard aangesloten ?. mijn laatste vraag heb mistlampen in de gril gemonteerd en bedrading bij de sloop gehaald maar hoe nu verder kon geen draden vinden om de mistlampen aan te sluiten, de schakelaar zit wel origineel aangesloten en het lampje brand ook in het display. vrg:jan

      #18235273
      ivartje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 December 2010

        Miss is t lampje wat nu brand van je mist-achterlicht,bij een b corsa is voor en achter gescheiden

        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk

        #18235274
        TedMechanic
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2007

          @ivartje wrote:

          Miss is t lampje wat nu brand van je mist-achterlicht,bij een b corsa is voor en achter gescheiden

          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk

          Bij iedere auto is voor en achter mistlamp gescheiden, want er gelden verschillende regels van wanneer je ze aan mag hebben.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.