Corsa b x12xe 2000 remklauw remschijf vraag.

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa b x12xe 2000 remklauw remschijf vraag.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Heks

Hallo,

Even een korte vraag, waar ik vermoedelijk het antwoord op al weet.. Maar wil het toch even in de groep gooien.

Ik heb nieuwe schijven besteld voor m’n Corsa, geventileerde van ca 20mm dik, alleen ik heb het donkerbruine vermoeden dat dit niet gaat passen.

Op de klauwen staat namelijk 48 / 12.7.. Klopt het dat ik de verkeerde schijven gekocht heb? :vertag

Heks

Heb het antwoord gevonden… Meteen gestraft, had ik het maar beter uit moeten zoeken.

tamiya
        Deelnemer

Misschien handig om je antwoord dan ook even te vermelden? :hmmz

Heks

Oh sorry heb je wel een goed punt.

De dikkere schijven die ik nu heb, passen niet tussen de klauwen die ik nu heb. Die dikkere schijven komen wel op een Corsa B x12xe voor, maar alleen bij de automaat versie. Althans als mijn zoekacties me de juiste informatie verschaft hebben.

Ben nu ernstig benieuwd of ik wel de goede remblokken heb king:

Enfin heb net dus ook 12.7mm dikke schijven besteld en heb deze andere dus nu over (terug sturen is ongeveer even duur als ze op de plank leggen om roest te verzamelen).

Heks

Zal de remschijven die ik gekocht heb na m’n vakantie is op het marktplaats gedeelte zetten, met gratis af te halen. Betreft bosch schijven 0 986 478 192. Ze terug sturen levert me 5 euro netto op… Voor dat bedrag zie ik liever een smile op iemand zn gezicht omdat hij/zij gratis schijfjes heeft.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.