Corsa B – verse APK tot 02-2012 !

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Corsa B – verse APK tot 02-2012 !

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur
    BadMuts

Vandaag een aantal dingen vervangen;

-Nieuw oliefilter
      -Nieuwe olie
      -Nieuw origineel inleg luchtfilter
      -Nieuw brandstoffilter
      -Nieuwe bougie’s

Corsa loopt weer als een zonnetje, kan dr effe weer me door :)

Nu de achterste wiellagers nog vervangen (eentje begint iets geluid te maken) en de distri.riem + toebehoren.

Opelvince

Ziet er netjes uit Rene. Welk merk midden/einddemper heb je? Ik heb een supersprint uitlaat en die knalt echt je horen van je kop.

Die Rs voorbumper staat super op de B..:o
        Is tie na het waxen wat meer gaan glimmen?
        Ohja, ga je nog zo’n middenconsole maken voor in de B?

Succes verder, ik blijf je topic volgen :thumbup

Opelvince

http://www.youtube.com/user/BadMuts1981#p/u/3/052W5DbFkts

Klinkt lekker dat uitlaatje Rene..is dat van je vorige corsa? (zag het heel toevallig op Youtube).

BadMuts

origineel gepost door Opelvince
            http://www.youtube.com/user/BadMuts1981#p/u/3/052W5DbFkts

Klinkt lekker dat uitlaatje Rene..is dat van je vorige corsa? (zag het heel toevallig op Youtube).

Yup, onze 1e Corsa……nog altijd spijt dat dat ding verkocht is :angel

Uiterlijk nu niet zoveel meer doen, wil nu meer het technische deel aangaan pakken. Maar dat alles ter zijner tijd…

BadMuts

Begin dec. de APK keuring gedaan. Afkeurpunten;
              – CO waarde te hoog, lambda waarde was wel OK.
              – Band rechtsachter vervangen
              – Links achter remmerij gangbaar maken
              – Koplamp, plastic, houdertje vernieuwen. Oude was kapot.
              – Tankdop (zat een universele op, mocht schijnbaar niet)

Heb de afgelopen week, in die takkesneeuw, onder de auto gelegen en de kat vervangen voor eentje van Bosal die ik gekocht heb van Powercorsa, hier van het forum.
              Deze kat, hagelnieuw, was van een dikkere diameter dan de oude. Resultaat; de uitlaat brult meer en heerlijker dan tevoren :)

Originele GM tankdop opgetrommeld en geplaatst. Ik kan ‘m nu ook gelukkig weer op slot doen, moest toch gebeuren.
              Koplamp houdertje ff nieuw bij de dealer gekocht a 0,75 eurocent.

Ik ga daarnaast mn reservewiel plaatsen voor de APK keuring.

De remmerij gangbaar maken word gedaan bij het autobedrijf waar ik ‘m laat keuren.
              27 december weer voor de APK en dan weer een jaar lang rijden :)

Hebben tevens ook een composetje gekocht, voor voorin. De originele speakers kraken en zijn niet meer de beste.
              Kon goedkoop een composetje kopen op Marktplaats, van Phoenix Gold. Nieuw in doos, nog nooit gebruikt.
              Kan niet wachten tot ik het thuis heb :)

Dat was het weer ff voor nu :thumbup

corsaboy
              Deelnemer

wanneer heb je die gekocht dan? vandaag na het circus.. lol

nu alleen nog dikke boom box erin..

BadMuts

[rquote=1820376&tid=127328&author=corsaboy]wanneer heb je die gekocht dan? vandaag na het circus.. lol

nu alleen nog dikke boom box erin..[/rquote]

Joa, na het circus ja :)
                  subwoofer komt dr nie meer in, denk ik. Kost me teveel ruimte ;)

BadMuts

[rquote=1820353&tid=127328&author=BadMuts]Begin dec. de APK keuring gedaan. Afkeurpunten;
                    – CO waarde te hoog, lambda waarde was wel OK.
                    – Band rechtsachter vervangen
                    – Links achter remmerij gangbaar maken
                    – Koplamp, plastic, houdertje vernieuwen. Oude was kapot.
                    – Tankdop (zat een universele op, mocht schijnbaar niet)

Heb de afgelopen week, in die takkesneeuw, onder de auto gelegen en de kat vervangen voor eentje van Bosal die ik gekocht heb van Powercorsa, hier van het forum.
                    Deze kat, hagelnieuw, was van een dikkere diameter dan de oude. Resultaat; de uitlaat brult meer en heerlijker dan tevoren :)

Originele GM tankdop opgetrommeld en geplaatst. Ik kan ‘m nu ook gelukkig weer op slot doen, moest toch gebeuren.
                    Koplamp houdertje ff nieuw bij de dealer gekocht a 0,75 eurocent.

Ik ga daarnaast mn reservewiel plaatsen voor de APK keuring.

De remmerij gangbaar maken word gedaan bij het autobedrijf waar ik ‘m laat keuren.
                    27 december weer voor de APK en dan weer een jaar lang rijden :)

Hebben tevens ook een composetje gekocht, voor voorin. De originele speakers kraken en zijn niet meer de beste.
                    Kon goedkoop een composetje kopen op Marktplaats, van Phoenix Gold. Nieuw in doos, nog nooit gebruikt.
                    Kan niet wachten tot ik het thuis heb :)

Dat was het weer ff voor nu :thumbup[/rquote]

Hoppa! APK zit erop sinds vandaag….een lekkere verse APK geldig tot 02-02-2012 :)

Nieuwe kat h ad ik zelf geregeld/gemonteerd, alsmede ook de plastic koplamphoudertje, tankdop en de band geregeld.

Het autobedrijf heeft mn remmerij LA weer gangbaar gemaakt en dat rijd nu echt weer heerlijk :angel :wors

Nu a.s.a.p. het composetje inbouwen :)

BadMuts

oh ja, heb ook een website gemaakt omtrent de Corsa…moet em nog effe verder bijwerken, maar is al te bekijken op

http://www.badmuts.tk

spam het gastenboek maar vol met wat je dr van vind ;) :P

9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.