corsa b verlagen

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa b verlagen

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    sidney46

Hallo,

Ik wil graag mn corsa gsi verlagen, door middel van een schroefset/vaste set. Ik heb al wel veel rondgezocht maar weet eigenlijk niet wat ik moet kiezen. Mn budget ligt rond de 400eu.

De een zegt je moet v-maxx nemen, maar op andere fora word geschreven dat deze zeer slecht zijn.
      Verders had ik de Koni STR.T gevonden. Dit lijkt me wel beter. Maar weer te soft.

Ik vind het niet erg op mn wagen uit te stuiteren. Als het maar door de bocht gaat!

Ik hoop dat er hier mensen zijn die hun ervaringen willen delen met deze schroefsets.

Groeten Sidney

Jurgen
      Deelnemer

Er zijn goedkope schroefsetjes zoals TA technics, FK, TEC tuning en misschien nog wel meer. Dit zijn leuke setjes voor weinig geld. Ook V-maxx is prima, ietsje duurder weer. Ga je naar goeie kwaliteits setjes dan kom je op Koni/Weitec/KW, maar daar betaal je ook voor.

Rij zelf met TA of Tec (geen idee :p ), rijdt prima, stuitert mooi rond op de laagste stand ;) Ook heb ik met een setje van FK gereden was ook prima. Voor onder de 200 euro heb je zo’n setje nieuw thuis en monteren is een makkie. Wel even uitlijnen daarna!

trashmetal
        Deelnemer

Ik heb koni strt dempers met weitec veren (vaste verlaging)
          ligt lekker strak op de weg :D

Corsake61

Ik heb onlangs V-MAXX onder mijn Corsa B gezet en ben er best tevreden over.Is wel super hard,maar ja hij staat bijna op zen laagst.Heb nog 2cm schroefdraad over en zonder hulpveren en/of bumpstops.

Corsa_GSi
            Deelnemer

Tsja met een beperkt budget moet je toch op 1 van je zoekcriteria met minder genoegen nemen.

Ik zou zeggen neem een V-Maxx kost je 250 euro en dan ben je klaar.

Of je spaart door voor wat beters, kan je de Bilstein B16 PSS9 ten zeerste aanbevelen. Maar goed die kost je dan ook heel veel euro’s! :sleeping

sidney46

oke oke, bedankt voor de snelle reactie jongens.

Ik wou in eerste instantie gaan voor v-maxx. Maar (eigenlijk wel logisch gezien de prijs) zijn mensen er niet zo tevreden over. MAAAAR sommige zeggen dat het ook wel weer meevalt.

En dat het knetterhard is vind ik niet zo erg. Maar het weggedrag verbetert wel wat met zo`n v-maxx setje?
                Niet dat ik circuit wil rijden, maar ik vind het vaak toch een beetje teveel deinen en hellen in de bochtjes.

@jurgen
                en corsake61, zijn jullie setjes nog wel verstelbaar na 2 dagen onder je auto te hebben gezeten?

En dat doorsparen gaat hem helaas niet worden. Ik ben nog een arme student. en red het al maar net met die belachelijke benzine prijzen :D .

Groeten

Jurgen
                Deelnemer

Zeker verstelbaar ;) Ik heb mijn schroefset van mijn oude corsa na een half jaar nog makkelijk omlaag kunnen schroeven, omdat ik toen met getrokken bandjes ging rijden en dus lager kon. Bij mijn blauwe corsa heb ik m na een half jaar weer omhoog geschroefde omdat ik steeds met de carterpan over de grond schuurde. Ik heb wel uit voorzorg mijn schroefdraad ingespoten met teflon spray. Ik hoefde alleen het schroefdraad maar schoon te blazen borstelen en kon ze zo weer verstellen. Let wel op dat je met verstellen je uitlijning weer veranderd en eigenlijk dus weer moet uitlijnen.

Dietrich Concept
                  Deelnemer

ik heb binnenkort nog een supersportset over

is 500 km mee gereden

sidney46

ooh okee. kijk, das goed nieuws. Dat van dat inspuiten had ik al vaker gelezen ja.
                      Dan ga ik misschien toch ook maar voor een goedkoop setje.

Dietrich wat wil je ervoor hebben?

Dietrich Concept
                      Deelnemer

voor zijn nieuwe supersport schroefveren en achter heb ik weitec veren vaste want die waren lager dan de achterste schroefveren

doe maar een bod

is alleen mee naar de ahoy gereden in oktober voor 100% tuning dus zijn nog nieuw

doe een goed bod en ze zijn voor jou

gaan er 15 april onderweg

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.