Corsa B uitlees probleem.

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B uitlees probleem.

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bassbounce

Hallo iedereen,

Mijn Corsa B heeft problemen met uitlezen als ik een paperclip tussen 5 en 6 verbind gaat het lampje maar 1 keer branden en daarna gaat het lampje uit en gaat vervolgens ook niet meer aan.
      Is de computer kapot?

Me auto slaat niet meer aan maar vonkt wel en loopt ook gewoon een aantal seconden als ik benzine in de gasklep giet.
      200 km geleden had de auto er ook al last van afslaan en niet starten enz toen heb ik het brandstoffilter vervangen en toen reed ik weer 200 km probleemloos.
      Echter gisteren na een ritje van 70km ben ik ergens even gestopt en nadat ik na 1 uur terug was starten de auto weer niet.
      En nu ook niet met een ander brandstof filter enz alleen als ik benzine in de gasklep giet loopt tie 3 seconden

Wat kan dit zijn dat ik hem niet kan uitlezen?

mantarobin

Brandstofpomp(relais) kapot? als je de auto op contact zet hoor je dan wel een pomp lopen (onder je achterbank?)

Mvg, Robin.

wim-v6
        Deelnemer

Ligt er aan of je m draaiend of met de motor uit probeert uit te lezen.

Bij mijn werkt het prima…

en of je natuurlijk een 10 of 16pins uitleesstekker hebt..

Willem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.