[Corsa B Uitlaat] Wie kan mij helpen kiezen

Forumindex Forums Modellen Corsa [Corsa B Uitlaat] Wie kan mij helpen kiezen

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Onderbroekie
    Deelnemer

Beste opelrijders,

Onder mijn corsa b gsi x16xe hangt een uitlaat dat aan vervanging toe is.

Ik heb een oog op 2 soorten uitlaatlijnen. Zouden jullie mij kunnen helpen om een keuze te maken, en meteen een sportkat erbij te willen zoeken.

RVS
      http://www.stroevemotorsport.nl/Complete_systemen/198135/093-H5R–Opel-Corsa-Simons-Complete_systemen/” onclick=”window.open(this.href);return false;

en

Staal
      http://www.stroevemotorsport.nl/Complete_systemen/198137/093-H5–Opel-Corsa-Simons-Complete_systemen/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Of die van ebay
      http://www.ebay.de/itm/Gruppe-Gr-A-Opel-Corsa-B-Edelstahl-Auspuffanlage-Sportauspuffanlage-auch-GSI-/190809885520?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AOpel|Model%3ACorsa+B&hash=item2c6d27cb50″ onclick=”window.open(this.href);return false;
      Sportkat: Nog niks kunnen vinden, wie kan mij daar aan helpen.

Onderbroekie
      Deelnemer

Niemand die mij kan helpen ermee??

Ewoud94

Hee,

Heb je nog wat informatie over wat je wil?
          Wil je een beschaafd geluid of wil je gewoon flink geluid?
          Wat is je budget?
          En hoe moet het eruit zien, dubbele einddemper, enkele een 2dubbele?

Onderbroekie
          Deelnemer

Budget maakt niet echt uit,

Group A met een enkel eindemper van 63,5 mm
            Beschaafd geluid.
            @Ewoud94 wrote:

Hee,

Heb je nog wat informatie over wat je wil?
            Wil je een beschaafd geluid of wil je gewoon flink geluid?
            Wat is je budget?
            En hoe moet het eruit zien, dubbele einddemper, enkele een 2dubbele?

Ewoud94

Aha oke,

Met een groep-A uitlaat ben ik bang dat je al meteen aardig wat geluid gaat creëren.
              Ik heb zelf een Supersport groep-A uitlaat en daar hoef je echt niet hard mee op te trekken want dat maakt enorm veel geluid.

Als je een beschaafd geluid wil dan zou ik zeggen schaf een nieuw uitlaatsysteem aan met kat vervanger en een leuke remus einddemper.

en van de eBay niet doen want 180 euro voor een groep a uitlaat is gewoon okkie wokkie valt bij 1x gas geven onder je auto vandaan.
              Mijne wat 1100 euro.

Kijk maar is hier na: http://www.sportuitlaten-shop.nl/cat-back-duplex-opel-corsa-rvs-supersport-keuze-uit-p-75664.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Ewoud94

en deze als katvervanger http://www.sportuitlaten-shop.nl/katvervanger-opel-corsa-16i-16v-gsi-0393-109cv-p-67302.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Haasje17
                Moderator

Ik heb veel aftermarket uitlaten gehad op mijn auto, ik heb gemerkt dat de stale varianten vaak vroegtijdig roest vertonen op de lastnaden en daar gaan scheuren. Ik zou gaan oor een rvs uitlaat dan heb je er een aantal jaren geen omkijken meer na.

Wat ik ook heb gemerkt is dat een group n uitlaat een stuk prettiger rijd dan een group a uitlaat. Je houd wat meer koppel onderin over. Sportkatalysator zou ik een universele kopen en zelf rvs pijpen zodat je zelf een goede passende katalysator kunt maken.

Haasje17
                  Moderator

Ik zou toch echt voor de ebay gaan, pasvorm mag dan mischien wat minder zijn, maar ik heb de ervaring dat de pasvorm van de dure merken ook wel eens te wensen over laat. En 100 euro voor een rvs uitlaat voor een corsa b is echt veel te veel. Je kunt ze voor minder op maat laten maken.

Kat vervanger is leuk, maar bij de keuring moet je een kat hebben, wat ik zou doen is de kat vervangen dan aanschaffen en een sportkat en deze ertussen lassen.

Onderbroekie
                    Deelnemer

en hoeveel cellen moet de cat zijn?? 200??

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.