Corsa B uit 2000 stottert & houd vermogen soms in.

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B uit 2000 stottert & houd vermogen soms in.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    xNathaliie
    Deelnemer

Hallo,

Ik heb 3 maanden geleden een Opel Corsa B uit 2000 gekocht, in eerste instantie was er niks aan de hand tot dat ik hem 2 a 3 weken had en hij begon met stotteren! Ik dacht in eerste instantie omdat hij een heel tijdje had stilgestaan dat het de bougies waren, deze heb ik dus ook vervangen, helaas bleef het gestotter en werd het erger, op internet dingen opgezocht en uit eindelijk dus alle filters vervangen!

Met het vervangen van me brandstoffilter kwam ik er achter dat me brandstoftank slang lek was, deze meteen een week daarna vervangen in gedachte dat het daar aan zou liggen! Helaas stottert hij nu nog meer en houd hierbij ook vermogen in, de toerentallen gaan daarbij ook naar beneden als dat dus gebeurd! Eerste instantie had ik het alleen in ze 1 en 2 maar nu bij allemaal, snelweg houd hij ook soms in op ze 5..

Het zou op internet de bobine of luchtmassameter nog kunnen zijn..

Kan iemand deze dame in nood helpen en heeft iemand dit probleem al eens eerder gehad, ik ben echt wel handig en kan sommige dingen echt wel zelf maken maar wil niet straks onnodig geld gaan uit geven aan een auto die het misschien niet waard is!

Toedelss :bye:

A Arendsen
      Deelnemer

De LMM loshalen en een stukje gaan rijden (lampje motor storing zal gaan branden en de auto zal wat onzuiniger gaan lopen) rijd de auto beter? dan is LMM stuk. succes!

xNathaliie
        Deelnemer

Ik zal me best gaan doen om deze los te krijgen maar die zit nogal hardnekkig vast haha!

A Arendsen
          Deelnemer

De stekker eruit trekken is ff piele idd

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.