Corsa B Tank ontluchting/beluchting verstopt? Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa B Tank ontluchting/beluchting verstopt? Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 14 maart 2011 om 16:42 #17234161 Rens_Corsa Lid sinds:12 November 2008 Mijn vriendin rijd een Corsa B. Tank is zowel van onder als van boven flink ingedeukt. Kan dit te maken hebben omdat hij in de tank vacium trekt omdat de ontluchting of beluchting (net hoe je het wil noemen) verstopt zit??? En is iemand bekend met dit probleem?? 14 maart 2011 om 16:53 #17835376 FearlessDeelnemer Lid sinds:9 January 2005 Dat is heel goed mogelijk, als je de tankdop los trekt moet je dat dan ook kunnen horen. Ik had het ook, heb de slangen goed doorgeblazen. 1tje knapte toen kapot. Daar zat de verstopping dus ook:P Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen