Corsa B radio werkt niet bij starten auto

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B radio werkt niet bij starten auto

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    patrickmandety

Mijn radio werkt niet als mijn auto start maar wel als ik gewoon de contact er in steek

Renkema

@patrickmandety wrote:

Mijn radio werkt niet als mijn auto start maar wel als ik gewoon de contact er in steek

Okee.

Mijne werkt ook.

wim-v6
        Deelnemer

Radia gaat bij modellen vanaf 1996 aan bij accesoirestand, en uit als je de sleutel eruit haalt.

Gaat ie al aan bij insteken van de sleutel, dan zou je je slot eens moeten smeren, stuurslot blijft hangen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

Larsdk91

Waarschijnlijk is je contactslot niet optimaal meer. Ik had hetzelfde probleem maar ik heb dit opgelost door een paar trekbandjes te gebruiken in m’n stuur kolom waar het contactslot zich bevind en dus ook de bedrading. Als hij er uiteindelijk mee stopt dan zal ik deze moeten vervangen maar voor nu werkt hij prima.

TedMechanic
            Deelnemer

Werkt die niet “Tijdens het starten” of werkt die niet “Als de motor gestart is”. Dat is niet voor mij niet helemaal duidelijk uit de startpost te halen. Maar vrijwel iedere radio gaat uit tijdens het starten, omdat de accu dan een dip heeft.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.