Corsa B LED dashboard verlichting

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B LED dashboard verlichting

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #17917016
    Nick46
      Lid sinds:
      24 March 2012

      @J.Eland wrote:

      Hallo Jongens, Ik heb vandaag de led’s van Crazy leds uit Engeland in mijn teller gezet.
      Wat een ramp zeg, speciale led’s voor de witte tellerplaten het is geen gezicht allemaal vlekken.
      Ik heb gezien warom dat zo is. bij de Astra G Sport zitten in de witte tellerplaten zwarte cups voor de lampen. Nou dan weet je wel wat er gebeurd met leds. Het geeft gewoon geen licht alleen maar plaatselijke vlekken. ik heb het nog geprobeerd met andere led’s maar dat is nog erger.
      Een led geeft alleen maar goed licht al hij direct naar buiten kan stralen.

      Gaat het over de Astra G sport of een corsa? en welke kleur leds heb je gebruikt?
      De leds opschuren is een mogelijkheid, dan wordt het licht meer verspreid.

      #17917017
      J.Eland
        Lid sinds:
        28 April 2010

        Ja, ik heb al van alles geprobeerd maar leds opschuren is het ook niet.
        Ik heb de hele boel er maar weer uit gehaald want me gaan zitten ergeren schiet ook niet op.
        Het gaat hier over een Astra G Sport met witte tellerplaten.
        Je ziet met die speciale led’s die ze bij Crazyleds aanbieden dat er een witte vlek om het led
        zit en de omgeving is flauw verlicht. Ik denk dat de led gekte is toegeslagen.
        Ik gebruik zelf in mijn apparatuur en electronica ook led’s maar die schijnen recht naar buiten.

        #17917018
        Nick46
          Lid sinds:
          24 March 2012

          @J.Eland wrote:

          Ja, ik heb al van alles geprobeerd maar leds opschuren is het ook niet.
          Ik heb de hele boel er maar weer uit gehaald want me gaan zitten ergeren schiet ook niet op.
          Het gaat hier over een Astra G Sport met witte tellerplaten.
          Je ziet met die speciale led’s die ze bij Crazyleds aanbieden dat er een witte vlek om het led
          zit en de omgeving is flauw verlicht. Ik denk dat de led gekte is toegeslagen.
          Ik gebruik zelf in mijn apparatuur en electronica ook led’s maar die schijnen recht naar buiten.

          Bij http://www.autostyle.nl hebben ze fittingen waar meerdere leds op zitten, op de vorige pagina heeft iemand foto’s daarvan gepost. Die zeer mooi zijn. Misschien die eens proberen? En anders gewoon originele lampjes steken ;)

          #17917019
          J.Eland
            Lid sinds:
            28 April 2010

            Hallo jongens, voor het TID en MID display zijn er complete fittingen te koop 8.5D met 4 smd led’s erop.
            Deze zijn te koop bij Crazyleds in Engeland. Ik heb gezocht maar hier kan ik ze nergens vinden.
            Ik heb ze ook zitten in de km stand. Verder heb ik ook deze 8.5D led’s in de teller geprobeerd
            maar helaas te weinig licht en allemaal vlekken. Dus daar zitten gewone lampen in.
            Voor het verwarmingspaneel is het een ander verhaal, daar zit maar 1 t5 fitting lamp in.
            Een led erin bouwen is niet makkelijk. Ik heb zelf een nieuwe print gemaakt met twee gewone led’s en
            een smd led die naar beneden schijnt daar heb ik een t5 fitting aan gelijmd en past zo in de fitting.
            Het resultaat is goed te noemen. Ik gebruik witte led’s. Deze heb ik ook in de radio gebouwd.
            Ik heb ook witte led’s in mijn raamschakelaars gebouwd. Astra G.
            Als iemand meer wil weten vraag het mij gerust.

          4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.