Corsa-b km teller

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa-b km teller

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Black-Out

Weet iemand of het mogelijk is om van een mechanische km teller een elektrische te maken, ik weet niet of het mogelijk is om de pulsgever zomaar te vervangen ipv de mechanische en dan een tellerbak nemen die elektrisch aangestuurd is? heeft iemand hier ervaringen mee, anders ga ik een elektrische inbouwen ;)

wim-v6
      Deelnemer

je hebt mechanische > Electrische pulsegevers, maar mag ik vragen wat de meerwaarden is van deze conversie??

Willem

Black-Out

@wim-v6 wrote:

je hebt mechanische > Electrische pulsegevers, maar mag ik vragen wat de meerwaarden is van deze conversie??

Willem

Nou mijn mechanische is kapot en heb nog een electrische liggen, maar zoek een mechanische maar kan ik niet vinden dus denk misschien is het zo ook mogelijk.. ;)

joop1970
          Deelnemer

Er zijn zat mechanische tellerhuizen, in heel veel tigra’s zit er een. Zoek je gelijk een mooi gsi tellerhuis op de sloop, Is minder gekloot dan alles ombouwen

John Opeltje
            Deelnemer

ik zou ook gewoon even langs de sloop gaan heb ik ook gedaan en ben je ongeveer 20 eruo kwijt,
              en teller zit er binne 10 minuten in,

john

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.