Corsa B GSi uitlaat rammel, kosten 100 euro wat te doen?

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B GSi uitlaat rammel, kosten 100 euro wat te doen?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Thierry Corsa B

Hallo allemaal,

K hoorde van de week n rare rammel onder Mn auto
      Dus ik dacht dat Mn uitlaat los zat, eenmaal bij de garage even op de brug eronder gekeken, bleek dat Mn voorpijp los zit en die gasten daar zijden dat t ongeveer 100euro zou kosten om te laten lassen. Lijkt mij een beetje duur, dus ik zat te denken om er misschien een gehele nieuwe uitlaat onder te gooien, ben ik wat eer kwijt maar dan heb k nergens meer last van ( dan wel een race uitlaat van voor naar achter)

Heeft iemand ideeën of tips wat ik er aan kan doen?

joop1970
      Deelnemer

Ligt eraan wat er los zit aan de voorpijp. Vaak zit het hittteschild los maar dat kun je eraf halen, doet niet zoveel.
        Andere grotere probleem is dat de connectie van voorpijp naar kat is doorgerot, dan ben je wat meer kwijt, lassen is vaak lastig omdat het roestig is dus als e het laat doen vraag dan garantie dat het ook goed dicht zit.

nova….
        Deelnemer

Op de sloop kijken voor een voorpijp ben je goedkoper uit..

en die 100 euro.. afzetters! ;)

Famempeters

je kan ook via marktplaats van jou merk en type kijken en dan bij de blauwe advertentiess van Raymundus kijken is het deel van de compensator rot of door is kan je een los deel knellend kopen voor 29€ dus het oude stuk zaag of slijp je er tussen weg en het nieuwe met 2 klemmen zetje er tussen werkt echt super goed dus voorkom je lassen

Thierry Corsa B

Hij zit los op de plek waar die Mn motor in gaat, ik ga morgen gelijk kijken bij de sloop voor een ander, en als ze die nie hebben ga ik kijken naar een nieuw race uitlaat systeem van voor naar achter.
              Thnx voor de info!

wim-v6
              Deelnemer

Voorpijp kost nog geen 100 euro nieuw, en ben je van het gezeur af (als tenminste de felns van de Katalysator ook niet dood is.

Willem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.