Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › corsa b gsi ,powerbox monteren
- Dit onderwerp bevat 150 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 juni 2017om 19:02 door chriske.
-
AuteurBerichten
-
19 april 2016 om 17:13 #18306694
okee zat een bout in het spruitstuk zal ze er terug indraaien
komt wel goe19 april 2016 om 17:40 #18306695Mooi zo. Misschien die bout nog ff insmeren met wat uitlaatcement, bij mij ging die zonder namelijk lekken.
De secundaire luchtpomp is ervoor om in de eerste 30 seconde geloof ik na koude start de katalysator wat sneller op temperatuur te krijgen. Maar kan er gewoon af gelaten worden, merk je niks van.
19 april 2016 om 17:44 #18306691Weet niet of ze er in Belgie met de keuringen er anders naar kijken of je de pomp zo mag verwijderen…
19 april 2016 om 18:51 #18306696is een corsa voor op circuit vrijrijden
he bart
hoeft niet gekeurd te wordendie katalysator gaat er toch ook vanonder
19 april 2016 om 18:53 #18306697Aahb ok.. Was dat ff vergeten.. Dan hoef je daar geen zorgen om te maken.. Dan kan de secundaire luchtpomp er idd gewoon af.. Kunt ook tevens de katalysator verwijderen…
20 april 2016 om 05:10 #18306698heb nog een sportstuur van een kadett c liggen met naaf maar denk dat die naafniet goed past wel
maar er zit gelijk een zwart plastiek onderdeel in de weg op het stuurhuis van die corsagrtz
20 april 2016 om 09:39 #18306699Naaf van corsa b is dacht ik een andere maat verleken met een kadett..
Van een corsa b en astra f is dacht ik gelijk..23 april 2016 om 16:23 #18306700omdat die nieuwe spanner niet paste in de steun die ik had ( met airco )
koop ik een steun voor een motorblok zonder airco
deze past bijna er zit terug iets in de weg die niet te verwijderen isdju he
grtz
1 mei 2016 om 06:49 #18306701alles zit gemonteed rond de mutliriem
uitlaat ook gemonteerd zonder kat
en kuipzetels komen op de originele slede s
ook nog 2 set velgen gekocht 7×15 , 50€ voor 4 velgen (da s toch ook geen geld he )
er heeft zelfs nog geen band op gezeten
grtz
3 mei 2016 om 20:00 #1830670214″ zal te klein zijn zeker voor op de corsa voor op circuit
of zou da nog meevallengrtz
3 mei 2016 om 20:46 #1830670314″ zit standaard op een gsi..
4 mei 2016 om 11:25 #18306704Met 14″ velgen Kun je problemen krijgen met 2.0L remmerij, maar ik heb ze ook passen gezien met 14″…
4 mei 2016 om 11:37 #18306705klopt.. bij 2.0l remmerij is volgens mij minimaal 16″
4 mei 2016 om 11:59 #183067062.0L remmerij en 15″ velgen gaat prima.
zoals ik al zei: 14″ en 2.0 remmerij KAN passen, maar dat verschil per velg.4 mei 2016 om 16:21 #18306709heb nog geen 2.0 remmerij , dus kan nog wel met 14″proberen
maar de RSL die ik liggen had komen te breed , waren 8×14 et5 en et15
ga eerst eens zien wat het geeft is met 15″, op circuit
grtz6 mei 2016 om 16:46 #18306707een maat van mij heeft semi slicks te koop wel 195 br , die zullen aanlopen zeker
als de 195 die nu op de velgen licht al zou kunnen aanlopengrtz chris
6 mei 2016 om 16:49 #18306708Ligt aan de ET waarde. Ik rij zelf ook op 195 breed, 4cm verlaging en et38 dacht ik. Loopt nooit aan.
Even op willtheyfit.com kijken kan je ook een boel info vandaan halen
6 mei 2016 om 19:13 #18306710dus 7×15 et35 zou wel lukken geloof ik
grtz
22 mei 2016 om 09:53 #18306711radiator van de gsi heeft ook een duw gekregen en lekt boven aan de bevestiging voor aan de carrosserie
dus voor ik eentje koopzijn er andere originele radiators van astra f ofzo die ik ook passen en mss beter of meer koeling geven
grtz
22 mei 2016 om 10:10 #18306712http://www.autotempleeuwarden.nl/radiateuren/” onclick=”window.open(this.href);return false; <== dit bedrijf een maitje sturen wat het kost om van een gsi radiateur een 3 a 5 cm dikke radiateur te laten maken.. maar qua hoogte en breedte het zelfde is als van een corsa GSI
een dikkere radiateur is efficienter met koelen… je zal dan alleen de zuingende koelfans moeten veranderen naar blazende omdat je de fans voorop moet monteren omdat anders je uitlaatspruitstuk je fan smelt…
maar rond de 150 pk uit een 1.6 gsi blokje werkt goed op een standaard koeling… ( zelfs een 2.0 16v turbo werkt er nog op in een ombouw) misschien een 82 graden thermostaat zodat je koelvloeistof eerder rond gepompt wordt22 mei 2016 om 17:22 #18306713nu ook bij de radiator van een model met airco zitten er onderaan links twee aanlsluitingen ( contact fiche )
dus beter dezelfde kopen zeker voor een model met airco
zijn ook groter kwa centimeters
grtz4 juni 2016 om 22:21 #18306714zal niet lang meer duren eer deze zal draaien
beetje oponthoud gehad aan een rekord e16 juni 2016 om 16:44 #18306715dit potje dient voor ??? , zit weg achter de een wielkast
en het kleine zwarte darmpje/buisje ,bovenste aansluiting hier op de fotoloopt dit naar een aansluiting van het darmpje van de rempomp
6 juni 2016 om 16:49 #18306716Tank ventilatie
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
6 juni 2016 om 17:56 #18306717en het kleine dunne zwarte darmpje is ontluchting/vacuum ook dan grtz
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.