Corsa B GSi – Lekker prutsen

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Corsa B GSi – Lekker prutsen

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    TeamWest
    Deelnemer

Ah nu zien ik het.., maar zoals je al handelt, niets dat niet gerepareerd kan worden king: .
      Goed dat je er geen gras over laat groeien :thumbup !

APK ook weer om de hoek als ik het goed heb, verwacht je problemen?

TWA
      Deelnemer

ik zeg Koopman :angel

-offtopic Koopman is een APK boer die iets makkelijker is dan de rest -offtopic

McKaamos
        Deelnemer

TWA: Ach nee joh ;) Wil wel een fatsoenlijke APK hebben. Als dat betekent dat ze beter kijken en ik dus meer moet fixen, dan moet dat maar.
          Ik ga er gewoon mee naar de dealer. Daar gaat de Calibra ook altijd heen en ze kijken echt overal naar. Dat heb ik liever dan dat ik later weer voor een verrassing sta.

TeamWest: thanks :) APK komt er aan in augustus.
          Er is wel een keer een limiet hoor ;) maar zolang het chassis nog recht is kan je eigenlijk alles wel fixen.
          En wat APK betreft… sja… ik denk dattie er wel doorheen komt zodra de body weer netjes is.
          Praktisch alle plastic ligt er nu af en ik heb een paar kleine roestplekjes om bij te werken. En natuurlijk de achterplaat.

Een andere kofferklep en bumperbalk liggen al klaar. Met een beetje geluk heb ik morgen een nieuwe achterplaat (thanks chef! :) ) en dan kan alles netjes gemaakt worden.
          Begin komende week heb ik als het goed is ook nieuwe achterlichten, dus dan kannie wat body betreft weer helemaal :)

Fearless
          Deelnemer

Voor de apk wil ik hem ook wel doen hoor, wordt ie ook grondig nagekeken en ben je voor 20 euro klaar. Als ie er niet doorkomt betaal je 20 euro en maak je hem zelf in orde of in overleg dat ie gemaakt wordt voor je. Bij wel goedkeur ben je klaar met 2 tientjes.

Kun je er ook een keer bij blijven, kun je alles zien.

Hoe is die van onderen? als ik dat achterscherm zo zie ben ik bang dat ie aardig wat laswerk nodig heeft?
            Chassisbalken voor/achter bij de schokdempers is toch wel iets wat ik veel tegen kom bij de corsatjes.

McKaamos
            Deelnemer

Ach dat zal nog wel mee vallen denk ik.
              Ben vorig jaar, niet zo lang na aankoop, er onderdoor geweest met een pot tectiel en een staalborstel. Zag er toen nog best aardig uit allemaal, en sindsdien is er niet bar veel mee gereden. 2000km zou veel zijn.

Maargoed, aan de andere kant, jij hebt meer ervaring als mij, dus opzich zou het ook niet zo gek zijn als ik even bij je langs ga, al was het maar ter controle.

Fearless
              Deelnemer

Maak je gewoon een keer een afspraak op mn werk, dan zet ik er bij dat je er op wacht. Kun je mooi kijken.

Vergis je niet in de oudere typetjes, mn circuit auto en mn laatste gsi corsa waren goed rot.
                Op het werk ook al een stuk of 4 klaar gemaakt, allemaal de zelfde plekken. Maar eenmaal gelast weer jaren goed. Tis alleen wel wat werk. En werk houden we niet van :jerry

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.