Corsa B GSI distrubutie riem zelf vervangen?

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B GSI distrubutie riem zelf vervangen?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17966638
    Twouters
      Lid sinds:
      28 December 2011

      Zelf ben ik nog op zoek naar iemand die het voor mij kan doen voor mijn corsa b 1.4se. De vorige eigenaar heeft wel gezegd dat hij bij 190.000 is vervangen maar ik heb zo mijn twijfels. Bij een garage laten doen voor mij is echt te veel geld.

      #17966639
      richardschaeks
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 October 2008

        c14se? 8 klepper 82 pk?? die zijn makkelijk, moet vast wel iemand in de buurt zijn die dat doet!

        #17966640
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          C14SE is geen GSI, een GSI heeft een 16klepper, dat is effe een heel ander verhaal.

          maar een 1.4tje is GOED zelf te doen..

          Willem

          #17966612
          Twouters
            Lid sinds:
            28 December 2011

            Dat is heel mooi om te horen! Nu alleen nog een goed blok (minder kilometers als nu) vinden met versnellingsbak en computer enz. Oftewel een complete motor voor weinig geld. Iemand die toevallig in de schuur/garage liggen? :angel

            #17966613
            Famempeters
              Lid sinds:
              8 March 2008

              je hebt al een half uur werk om de plastic zooi uit te bouwen .

              en inderdaad het is goed te doen met de juiste info en ook bij mijn auto bleek dat de vorige eigenaar de distributie netjes heeft laten vervangen echter stond de uitlaat kleppen nokken as 2 tanden te vroeg .

              liep altijd beetje zweverig maar na vervanging en juiste timing liep hij heel mooi echter hadden de kleppen best op z,n donder gehad dus is alnog de kop er afgeweest . liep stuk als je het niet kan gebruiken Vakantie ,maar geod verzekerd dus leen wagen auto retour nedeland en opgeknapt .

              .dus denk na wat je gaat doen via hbase kan je zien welke set je nodig hebt of http://www.winparts.nl je zal rond de 150€ kwijt zijn aan onderdelen en dan 1 1/2 uur werk .zal bij de vakgar ongeveer 300€ zijn en bij de Opel ongeveer 100€ meer omdat het uurloon 2x zo hoog is .

              Bert

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.