Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Corsa b GSI 2.0 16v
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 september 2009 om 14:19 #17212057
Hier dan maar m’n nieuwe project:vertag
Aangezien de 6 cilinder toch wat teveel was van het goede.
Dus noodgedwongen iets anders kiezen. Na lang denken een 2.0 16v gekocht. Hier gebeurt nog wel wat mee maar blijft in eerste instantie standaard en op kenteken:)Heb nu een X20XEV staan die erin moet komen.
Ook komt er een achteras onder met schrijfremmen.
Hier een paar foto’s:
Omdat de achteras nu toch weg was. is de auto van onder aan de achterkant nu compleet kaal gemaakt en in de coating gezet waar ook zee containers in staan, dus dat gaat niet meer roesten
Van:
Naar:
was het tot nu toe even.
11 september 2009 om 15:02 #17521995Mooi man.. :thumbup
Mooi werk, goed bezig !Keurig de parkeerschijf er ook bij..
Nou jouw maken ze niks zo hoor. :D
11 september 2009 om 20:14 #17521996hey man lekker bezig.. jammer van die 6 cilinder..
maar die word niet verspilt.. :P
11 september 2009 om 20:19 #17521997Ziet er netjes uit hoor…Nou ja, geen V6, maar misschien ooit een LETje erin??:D
11 september 2009 om 21:08 #17521998mooi hoor ik wacht op de volgende :kewlpics :thumbup
12 september 2009 om 16:06 #17521999komt uiteindelijk een Z20LEH in, als ik t goed begrepen heb…
keep on the good work mathijs
12 september 2009 om 17:07 #17522000of hier een turbo op zetten of Tb’s
14 september 2009 om 20:21 #17522001wat doet de openluchtfilter achter je schutbord daar? Of is deze daar gewoon weggelegd? Dus niet aangesloten dan of hoe moet ik het zien? Z20LEH op kenteken is ook wel apart inderdaad:D
groeten Twan
15 september 2009 om 08:18 #17522002die is daar gewoon even neergelegt ja:P
z20leh is iets wat je niet veel ziet in een corsa idd:)
15 september 2009 om 10:01 #17522003Hey Mathijs, ik zie dat je corsa wel een mooie rode achterklep heeft :thumbup netjes!
Wordt de corsa straks helemaal gespoten???Gr. Willem
15 september 2009 om 10:55 #17522004V6 teveel van het goede ? of stukgelopen omdat de riem niet goed vervangen was ? :jerry
15 september 2009 om 12:42 #17522005v6 te zwaar. en ik kan wel een riempje van een v6 doen. zou niet de eerste x zijn dat ik dat doe…
en mijne stond wel op tijd:vertag
15 september 2009 om 13:32 #17522006origineel gepost door Bug Killer
v6 te zwaar. en ik kan wel een riempje van een v6 doen. zou niet de eerste x zijn dat ik dat doe…en mijne stond wel op tijd:vertag
:D:D:D
15 september 2009 om 16:44 #17522007origineel gepost door rallyastra
V6 teveel van het goede ? of stukgelopen omdat de riem niet goed vervangen was ? :jerryJammer weer, deze opmerkingen…..
We kunnen wel een riempie wisselen hier hoor.
Laatst weer een B V6je gedaan…
V6 was te zwaar voor de vooras, en dan word ie niet goedgekeurt he.
Willem
15 september 2009 om 16:45 #17522008Keep UP the GOOD work Mathijs….
Lekker bezig en mooie plannen.
Willem
15 september 2009 om 19:07 #17522009Dat V6 te zwaar is is gewoon dikke bullshit, een Let weegt net zoveel.. Jeroen zijn Astra woog 1160 kilo, de turbo die ik laatst gebouwd heb 1170 kilo. Gewicht doet elkaar niet veel.
@ wim
Laten we maar niet over opmerkingen gaan beginnen want dan krijg jij de eerste prijs :D
15 september 2009 om 19:31 #17522010Doe is lieffffff:cry
15 september 2009 om 19:50 #17522011Originally posted by rallyastra
Dat V6 te zwaar is is gewoon dikke bullshit,Dit ben ik wel met niels eens.
In Duitsland en in The UK worden ze wel goedgekeurd met een v6 erin..Als het in duitsland lukt moet het hier ook wel lukken
15 september 2009 om 19:56 #17522012Daar was de discussie al :P
15 september 2009 om 20:14 #17522013origineel gepost door corsaboy
Originally posted by rallyastra
Dat V6 te zwaar is is gewoon dikke bullshit,Dit ben ik wel met niels eens.
In Duitsland en in The UK worden ze wel goedgekeurd met een v6 erin..Als het in duitsland lukt moet het hier ook wel lukken
als meneer rdw zegt dat het niet kan ivm de aslasten dan is het toch klaar…
15 september 2009 om 20:44 #17522014ja maar ga he maar is wegen! als v6 evenzwaar is dan C20let dan moet het gewoon wel lukken
het lukt zelfs in een A corsa, dus moet B corsa helemaal wel lukken gezien aslasten daarvan nog hoger liggen (en kwa casco is een B corsa nou niet extreem veel zwaarder)
en anders ff middelen met gewicht,. bij accu achterin. scheelt direct paar kg.
Aslasten kan je gewoon vinden op je type plaatje onder de kap.
15 september 2009 om 21:08 #17522015de voorkant mag nog behoorlijk wat wegen..
Tussen de 730 en 840 kg afhankelijk van je type….Achteras is voor alle modellen 700 kilo…
Gaat me niet vertellen dat een x25xe / x30xe meer dan 50 kilo zwaarder is als een LET…15 september 2009 om 22:02 #17522016origineel gepost door bd.
origineel gepost door corsaboy
Originally posted by rallyastra
Dat V6 te zwaar is is gewoon dikke bullshit,Dit ben ik wel met niels eens.
In Duitsland en in The UK worden ze wel goedgekeurd met een v6 erin..Als het in duitsland lukt moet het hier ook wel lukken
als meneer rdw zegt dat het niet kan ivm de aslasten dan is het toch klaar…
Dat is zo.
16 september 2009 om 08:13 #17522017Ja en de meneer van de RDW heeft het tegen jullie allemaal gezegd want jullie hebben allemaal een Corsa V6 er heen gebracht. Aslast van een Astra V6 zit op 740/760 kilo ofzo. Corsa zal dus ook rond dat gewicht zitten zoniet lichter aangezien een Astra zelf op de neus ook nog zwaarder is.
16 september 2009 om 13:27 #17522018ik zou de v6 tellerklok deruit halen,en verzenden scheelt wat gewicht:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown
word die dan misschien wel goedgekeurd
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.