corsa b gsi 1.6 motor valt uit

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa b gsi 1.6 motor valt uit

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Thierry Corsa B

Motor valt uit als ik Mn koppeling indruk en wil gaan remmen , bougies al vervangen, collega van me zij dat die te rijk loopt , heeft dit invloed erop? En hoe kan k dat aanpassen? Of wat is anders het probleem?
      K kan m dan wel gelijk starten met sleutel of als ik Mn koppeling op laat komen start die ook.

SimpleFace

Alleen bij warmgereden motor of ook koud ? Sporadisch of altijd ? Ruik je ook sterke benzinelucht uit je uitlaat ?

Thierry Corsa B

Ik weet niet zeker of t bij n warme of koude motor. Volgens mij meestal warm, en het licht er net aan. T gebeurt meestal als ik was harder heb gereden en ik trap Mn koppeling in en begin te remmen

Thierry Corsa B

Enne geen benzine lucht, totaal niet zelfs

SimpleFace

Check inlaattraject, gasklephuis, brandstoftoevoer. Probeer het probleem ook iets meer te isoleren. Stationair loopt hij wel goed, ook als bij warme motor ? En doortrekken met volgas van laag naar hoge toeren ? Misschien ook nog uitlezen, kan handig zijn.

Thierry Corsa B

Stationair draait die goed, optrekken en flink gas geven in elke versnelling doet die goed. En de rest ga ik dan wel Ff nalopen dan! Thnx voor de info!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.