Corsa B Eigenaar Paul (devries_met_ck) stelt zich voor !!!

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Corsa B Eigenaar Paul (devries_met_ck) stelt zich voor !!!

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250093
    devries_met_ck
      Lid sinds:
      30 June 2012

      Beste Opelfanaten en Liefhebbers hier op het Opel-Forum.

      Na een hele tijd met veel plezier meelezen wordt het toch eens tijd om me voor te stellen.
      Lees al een tijdje mee op het forum en heb altijd met veel plezier alle tips,
      verhalen en gebeurtenissen gevolgd :thumb

      Ik ben Paul, ben momenteel 30 jaar en nu in het bezit van een Corsa B 1400 8v op lpg
      in de kleur: vaal geel. :wors Het zonnetje heeft in de loop der jaren goed zijn best gedaan om de lak te verslijten,
      daar de vorige eigenaar helaas nogal lomp gecleanerd heeft met command 3 (dus flink grof) is hier ook geen eer aan te behalen, de lak is door op de hoekjes.

      Het is de bedoeling om haar eerst technisch geheel aan te pakken en van het nodige onderhoud te voorzien
      , daar ik niet weet wanneer de distributieriem is vervangen en dergelijke, en de koppeling aan vervanging toe is.

      Ga me van de week eens informeren wat de vraagbaak voor de corsa B kost, lijkt me een stuk makkelijker sleutelen. ;)
      _______

      Qua interieur wil ik graag de achterbank verwijderen en de achterpanelen en dergelijke uit stevig mdf maken, in de kofferbak is helaas geen plek voor een installatie vanwege de lpg tank.
      Ook wil ik de stoelen voorin vervangen door Halflederen stoelen uit een Omega A 3000
      Weet iemand of dat past en/of wat hier voor aangepast moet worden?

      Tevens wil ik graag de deurpanelen vervangen door geheel rechte panelen (als dit mogenlijk is bij en corsa B)die met zwart leder bekleed worden
      _______
      Van de week in alvast de verlaging geplaatst, rondom nieuwe kortere dempers en 60/60 verlagingsveren van FK
      Verdere plannen op het uiterlijke vlak zijn
      – Auto in Ral 7001 rollen en daarna aflakken met vernis.

      – gecleande kofferklep (zonder ruitenwisser en slotgreep)
      – Motorklep doorlassen (booskijkers, als iemand nog een goede klep met booskijker heeft liggen :wub )
      – opel logo sticker op de achterklep zoals de E-kadett GSI voor op de klep heeft zitten.
      – 14inch 5spaaks brock-velgen et38 6J breed met 185/60/14

      Voor iedereen een heel fijn weekend.
      Groeten van Paul

      #18042774
      Kermitkiller
        Lid sinds:
        26 March 2005

        welkom hier :thumb

        #18042775
        devries_met_ck
          Lid sinds:
          30 June 2012

          Dank je wel. :D

          De brock velgen zit ik nog over te twijfelen,
          Heb vanmiddag een mooie A corsa gespot met ¨orginele¨ stalen opel-velgen.
          Alleen dan veel breder :wors :wors
          Het waren 14inch Stalen velgen met rondom driehoekjes en een zeskantige naafdop met opellogo
          Hoe me verteld is door de eigenaar zijn het verbrede GT velgen

          Daar ik het echt bruut vindt staan heb ik gelijk gevraagd waar deze wielen te koop zijn.
          Lijkt me wel ruig om ze dan in het rood onder de corsa te zetten als die Ral 7001 is.

          Ik heb drie 14inch velgen van hem over kunnen nemen, maar die zijn nog niet verbreed.

          Mijn vraag is dan ook, weet iemand een adres om stalen velgen te verbreden :thumb
          en heeft er nog iemand een GT velg te koop. king:

          Alvast bedankt en een hele fijn weekend

          Groeten van Paul :D

          #18042776
          Opelmuis29
            Lid sinds:
            16 May 2012

            welkom

            #18042777
            Wilco145
              Lid sinds:
              15 May 2012

              Welkom!

              Stalen velgen zijn echt gaaf op een Corsa! Heb nog een paar polo G40 verbrede staaltjes liggen (nu te koop) die ik eronder had, 8J is erg breed aan de achterkant met originele spatbordverbreders.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.