Corsa B C20XE – te veel uitlaatlawaai

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B C20XE – te veel uitlaatlawaai

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Fearless
    Deelnemer

Met zon klep er in? Nee dat wordt m niet voor mij.
      Mijn uitlaat moet gewoon simpel, geen dubbele pijpen, en zo hoog mogelijk in de tunnel.
      Dat heb ik nu wel goed voor elkaar.

Mijn uitlaat mag best wel lawaai maken, maar het moet niet zo zijn dat ik op het circuit van de baan gestuurd wordt:p Zon klep is dan meer voor de uitgebouwde sjonniejwagens :P

Heb trouwens op mn werk een std opel demper liggen met een redelijk dikke pijpdiameter.
      Die ga ik maar is proberen.

Jurgen
      Deelnemer

Mocht je eventueel nog een Simons demper met 63mm aansluiting zoeken, dan heb ik er nog wel 1 liggen ;) Je wou ook nog die verlagingsveren van me overnemen, kan dan mooi in 1x mocht je er belang bij hebben;)

Fearless
        Deelnemer

Voeg me even toe op msn daarover….want ik was het alweer half vergeten :D

denniemulder@hotmail.com

Jurgen
          Deelnemer

Zie je msn :thumbup

Corsa A GSI
            Deelnemer

probeer anders een astra opc middendemper deze zijn van vrij dikke pijp diameter,en vrij lang.

heb zelf alleen een einddemper vanaf mn spruitstuk en de herrie valt nog mee vind ik maar heb er een van supersprint.

mayhem
              Deelnemer

powersprint heeft ook mooie systeempjes, enkel is corsa a&b 45mm… voor E kadett is er wel een mooi rvs systeem, groep N, 50mm.

http://s30.photobucket.com/albums/c341/mayhem22/?action=view&current=03052009007.flv

http://s30.photobucket.com/albums/c341/mayhem22/?action=view&current=SV_A0013.flv

dit is mijn teringherrie. en dat is met de langste simons middendemper.

Honza
                Deelnemer

origineel gepost door Corsa A GSI
                  probeer anders een astra opc middendemper deze zijn van vrij dikke pijp diameter,en vrij lang.

Die heb ik ook onder m’n Astra :P Idd een stuk grotere diameter dan origineel astra, weet zo even niet meer hoeveel…
                  Maar denk niet dat die demper gaat passen in de Corsa tunnel :hmmz

origineel gepost door mayhem
                  powersprint heeft ook mooie systeempjes, enkel is corsa a&b 45mm… voor E kadett is er wel een mooi rvs systeem, groep N, 50mm.

Voor de Corsa is dat ook group N.
                  Group N = productie klasse, dus in principe met andere systemen (betere flow etc) maar met originele diameter

mayhem
                  Deelnemer

i know ;)

t had gewoon een mooi 50-55 mm systeem moeten zijn, dat had beter geweest :P

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.