Corsa B C20XE ombouw + interieur

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Corsa B C20XE ombouw + interieur

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    CorsaGSI2016

Hahaha ja inderdaad, Toch bedankt voor je interesse en moeite. Nu kom ik er net met een beetje neuzen achter dat er achter op het onderblok ook nog een 5-polige stekker loshangt, kon allen niet duidelijk zien welke kleuren deze nou heeft. lijkt onder andere naar de startmotor te gaan. Raar want de startmotor draait rond zodra ik het contact omhaal.

CorsaGSI2016

Na zoeken kwam ik deze onderdelen nog tegen in de onderdelenbak.
        wie kan mij vertellen wat dit voor onderdelen zijn? :)

sjoerdie
        Deelnemer

De bovenste is je stappenmotor, die hant normaal onder aan je spruitstuk.

Slang gaat dan omhoog Naar je sfi vervanger

ivartje
          Deelnemer

Volgens mij is dat blokje uit je onderdelen bak een: Verlichtingscontrole-module van een MID-systeem,lijkt teminste aardig op die van mij,ook kwa kabels

CorsaGSI2016

JaJa, motor heeft zojuist voor het eerst weer het leven gezien, de benzineleidingen zaten omgedraaid. weer een probleem opgelost :D

CorsaGSI2016

@sjoerdie wrote:

De bovenste is je stappenmotor, die hant normaal onder aan je spruitstuk.

Slang gaat dan omhoog Naar je sfi vervanger

Aha, weer een stap verder. Want bij mijn SFI vervanger zijn de leidingen doorgelust dmv een koppeling. Kan alleen zo gauw het voedingsstekkertje niet vinden. Nog even zoeken dus.
                Weet je toevallig welke 2 kleuren draad erop moet?

Alvast bedankt. :D

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.