corsa b c 1.4nz automaat 1996

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa b c 1.4nz automaat 1996

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    davincie

hallo mijn opel corsa van 1996 c 1.4nz automaat 85000km gereden heeft t volgende probleem!

alleen als ie koud is heeft ie last van stotteren schokken en uitvallen eenmaal op tempratuur is er niks aan de hand!
      iemand een suggestie bvd gr vincent

bart-gsi
      Deelnemer

bougies, check je bougies op staat en of het de juiste bougies zijn <== ik denk dat hier je probleem zit
        bougiekabels, meet deze door om te kijken of er een kabelbreuk in zit
        bekijk de binnenzijde van je verdeler kap op verbrande punten als hier verbrande punten op zitten verdelerkap vervangen of als het kan schoonmaken
        bobine ( al denk ik dat dit deel van het probleem is) deze kan stuk zijn maar bij een c14nz heb je een aparte bobine waar 1 kabel af komt die naar de verdeler gaat.. dus deze stap kun je overslaan

bart-gsi
        Deelnemer

dit probleem komt de laatste tijd vaker voor op dit forum.. dus heeft toch wat met de ontsteking te maken zoals bij andere forum leden met het zelfde probleem

davincie

Opgelost brandstoffilter vervangen loopt weer als een zonnetje bedankt

bart-gsi
            Deelnemer

@davincie wrote:

Opgelost brandstoffilter vervangen loopt weer als een zonnetje bedankt

die was dan al een hele tijd niet vervangen dan of wel?? goed dat het opgelost is

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.