corsa b april 2000

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa b april 2000

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231480
    papa-alfa
      Lid sinds:
      14 January 2011

      Hoi beste lezers,

      Ik had mij onlangs al eerst voorgesteld,

      Heb sinds een week een toffe Corsa-B 1.2 xe 16v, eerste resultaten zijn al binnen, dwz heb al 1 op 16,6 Super!!!

      Weet inmiddels van het lampje op het dashboard ESP is electronic power steerin. ( zal stuurbekrachtinging wel wezen)

      Vraag: Zit op deze Corsa nou ook een boord computer? want als ik hem op contackt zet blijven de lampjes verder wel branden, is verder wel goed hoor? Een vriend van mij heeft een iets latere corsa -C, en bij hem moet je even wachten, als ze gedooft zijn mag je starten.

      AL vast bedankt.:)

      #17802900
      corsageak
        Lid sinds:
        28 October 2009

        heej,
        dat klopt ook een corsa b heeft een boardcomputer, bij de b is het ook zo dat de lampjes blijven branden tot hij gestart is. dat is heel normaal. bij de c moet je inderdaad ffies wachten tot de motorcheck klaar is en dan gaan de lampjes uit en kan je m starten, schijnt beter te zijn voor de auto maar een hoop doen het niet..

        iig, veel veilige kmters met de corsa:D en dat je er nog lang plezier van mag hebben.
        enne we zijn gek op :kewlpics

        corsageak

        #17802901
        papa-alfa
          Lid sinds:
          14 January 2011

          Ja hoi, bedankt voor de reactie !!!

          Wilde nog effe proberen men corsaatje te uploaden, maar
          hoe is me nog een raadsel.

          Groetjes !!!!!!!!!!!!!!!!!:)

          [rquote=1848601&tid=141044&author=corsageak]heej,
          dat klopt ook een corsa b heeft een boardcomputer, bij de b is het ook zo dat de lampjes blijven branden tot hij gestart is. dat is heel normaal. bij de c moet je inderdaad ffies wachten tot de motorcheck klaar is en dan gaan de lampjes uit en kan je m starten, schijnt beter te zijn voor de auto maar een hoop doen het niet..

          iig, veel veilige kmters met de corsa:D en dat je er nog lang plezier van mag hebben.
          enne we zijn gek op :kewlpics

          corsageak[/rquote]

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.