[Corsa B] Airco laten vullen

Forumindex Forums Modellen Corsa [Corsa B] Airco laten vullen

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Onderbroekie
    Deelnemer

Beste Opelrijders,

Ik wil graag de airco laten vullen + nakijken maar ik wil niet doen bij de dealer. Waarom? Omdat ik daar meteen de jackpot betaal.

Hij moet gevuld worden ( is zeker meer dan 1 jaar leeg, sinds aanrijding niet meer gevuld )
      Hij moet gecontroleerd worden of hij nog wel naar behoren werkt.

Weet iemand een bedrijf waar ze het goed doen? Den Haag en omstreken?

Fearless
      Deelnemer

Gewoon een airco service bellen, die testen hem eerst op lekkage en daarna pas vullen.
        Ga er maar vanuit dat er ergens een lekje zit….

McKaamos
        Deelnemer

Dealer duur? Echt niet.
          Dealer is waarschijnlijk de goedkoopste optie zelfs. Opel dealers doen gratis aircocheck. Tenminste, dat claimt de Opel website.

robert_corsa

zijn wel veel mensen die last hebben met de airco.
            mijne deed het net 1 week perfect, en doet nu helemaal niets meer…..

Onderbroekie
            Deelnemer

Owja ik zie het, ga morgen wel ff langs om een afspraak te maken
              @McKaamos wrote:

Dealer duur? Echt niet.
              Dealer is waarschijnlijk de goedkoopste optie zelfs. Opel dealers doen gratis aircocheck. Tenminste, dat claimt de Opel website.

Onderbroekie
              Deelnemer

Ik ga nog wel ff wachten :-) aangezien andere dingen aan me auto hogere prio’s hebben.

angelg7
                Deelnemer

Als je airco al een jaar leeg is zal het niet een kwestie van zomaar vullen zijn.

Miranda-van-Tuinen

Heb vorig jaar een volledige airco beurt laten doen bij de opel dealer voor 100 euro.
                    Deed het prima, maar na een tijdje wat rare ratels, wanneer je de airco uit deed was het geluid weg. Niet wetend waar het precies vandaan kwam toch maar besloten er mee heen te gaan, opeens geluid weg. Dacht dat het nu goed was. Maar 1 van de eerst volgende keren dat ik de airco aan deed sloeg ie niet meer aan. Vandaar dat het geluid er niet meer was, airco kapot. Ben bij een airco service geweest, allerlei onderzoeken. Droger + airco condensor lek, waarbij hij lekte bij de ophangpunt van de airco condensor op de radiateur. Bij opeldealer geweest origineel gm 850 euro, niet origineel 650, bij de airco service 450. Bij mij is het ondertussen gemaakt (bij geen 1 van allen btw) en de airco doet het weer perfect. Word bij een temp van 23 graden ongeveer 5 graden, gemeten met een multimeter, vanuit de luchtroosters.

PeterNoFear
                    Deelnemer

Airco check is gratis.
                      Is er iets stuk, airco fix zegmaar, gaat het pas geld kosten.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.