Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › corsa b achterkant lager krijgen, hoe??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 maart 2013 om 17:07 #18111370
Ik reed zelf ook eerst met een Friedrich Groep A uitlaatsysteem. Maar godverdomme wat een herrie op de snelweg. Bij 120km/h had je zo’n bloedirritant geluid. En vooral als je zo 200km achter elkaar moet afleggen haha.
Nu rij ik weer met originele uitlaat , als ik meer geluid wil uit de uitlaat maak ik wel wat meer toeren :jerry
Ik wil eigenlijk wel een sportuitlaat , hij mag iets meer geluid maken als nu. Maar moet wel een betere flow hebben dan de originele king:
1 maart 2013 om 17:39 #18111371X16XE mantzel met X20XEV kat en group n sportex catback 54mm :wub
[youtube:yagh6fpy]http://www.youtube.com/watch?v=yef7-wdML6c[/youtube:yagh6fpy]
jammergenoeg niet lang plezier gehad an deze setup :swear1 maart 2013 om 18:28 #18111372Zo dan, dat stottert en pruttelt goed zeg :???:
En mag hopen dat die temp meter kapot is?Joop, ik vind je stellingen wel erg grof. Niet vergeten dat meningen verschillen (gelukkig, anders zou de hele tuningscene maar erg saai zijn…)
1 maart 2013 om 19:48 #18111373Heb je ook helemaal gelijk in, ieder zijn ding. Excuses als ik iemand op zijn tenen trap maar ik blijf het niks vinden.
2 maart 2013 om 02:28 #18111374@Looney wrote:
Zo dan, dat stottert en pruttelt goed zeg :???:
En mag hopen dat die temp meter kapot is?Joop, ik vind je stellingen wel erg grof. Niet vergeten dat meningen verschillen (gelukkig, anders zou de hele tuningscene maar erg saai zijn…)
blokje was niet helemaal koud, had een uur daarvoor nog warm staan te draaien
mn vermoeden is dat de koppakking er al uit lag bij aanschaf
alleen werdt het door mijn getrap iets duidelijker :jerry
na mn vectra c20ne en astra gsi c20xe wilde ik wel eens wat anders proberen….. :swear
ben nu aan het twijfelen over een c14se turbo, c20ne turbo of gewoon weer een hardcore c20xe :wub
@joop, Sjonnies monteren geen groep n met 2.0 kat en spaghetti :vertag2 maart 2013 om 11:10 #18111375@EdGSI wrote:
@PeterNoFear wrote:
Tja, wat dat betreft heb je ook wel gelijk, schaam me ook wel een beetje met een sebring onder de GSi…
Maar een GSI komt stukken beter van de plaats dan een 1.4 8v (80pk) :jerry :jerry
Ja maar het is nog steeds maar een 1.6 16v’tje
M’n pa heeft een “ander merk” met een 2 liter turbo (200pk), en die uitlaatdiameter is nog minder groot!Ik wil er wel een standaard demper ondergooien, maar er is een stuk van mijn bumper in de vorm van de uitlaatgesmolten :jerry :wtf
2 maart 2013 om 14:14 #18111376Haha, dat heb ik ook een keer gehad, uitlaat hing niet helemaal lekker en na een lange snelwegrit rook je flink wat verbrand plastic….
Toch jammer
2 maart 2013 om 19:20 #18111377mmm, ga eerst denk opzoek naar andere achterveren, om te laten na persen.
desnoods doe ik mijn eigen veren wel.waar kun je dat laten doen? hoeveel is mijn winst dan?
en hoeveel kun je extra zakken met de kw ingekorte dempers?
net als met de orginele dempers maximaal 4cm?3 maart 2013 om 11:42 #18111378heb je ingekorte dempers?
ik rij met apex dempers en apex veren -6cm en die nogmaals na laten persen.
Voor de keuring niet altijd optimaal, zitten wel zo los ertussen met een beetje kracht pak ik ze ertussen weg..5 maart 2013 om 19:47 #18111379subwoofer :jerry
5 maart 2013 om 20:57 #18111380de dempers zijn al ingekort.
gewoon orgineel van KW. icm de veren -6
waar kan je die laten na persen?
en hoeveel kan ik nog zakken dan?zoek wel 2 verlagingsveren op. plaats die er wel onder tijdens de APK.
moet ook de voorkant dat met de APK omhoog schroeven.
als je voorkant omhoog staat liggen de veren er ook in los.robert
8 maart 2013 om 17:36 #18111381Hey heb iemand gevonden die de veren op verantwoorden manier nadrukt.
heb ze een mail gestuurd en ze drukken veren na zodat ze korter zijn
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.