Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa B Aanrijding
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 juli 2010 om 19:01 #17698913
aw, kut zeg, zei die idioot nog wat? Het is altijd te idiooit voor woorden dat jij dan volledig de dupe van bent.. Zowel kwa schade als je premie… Succes met het herstel!
24 juli 2010 om 09:27 #17698914Is het ver vanaf den haag?? Want dan ben ik wel geintresseerd erin, scheeld mij weer geld,
want wacht nog steeds op de verzekering, ben er donderdag naar toe gegaan en gezegt van wat is hier nou de bedoeling.. zeggen ze jaa ik ga er nu werk van maken. Dus als ik deze week weer nix hoor dan ga ik weer.origineel gepost door dabok
Als je je Corsa wilt opknappen en de delen in die kleur zoekt, weet ik misschien nog wel wat adresjes waar er er 1 staat voor demontage!origineel gepost door Onderbroekie
Dat ook maar tis iets wat van me vader, die tijdje geleden is overleden.. En ben er echt zuinig op we zijn 1ste eigenaar.
En als je vergelijkt zelfde wagen met een andere wagen 62.000 op de teller altijd beurtje gehad bj 99 begin 2000. alles wat los zit/zat werd meteen gemaakt/vervangen.. Uhmm dat gaan die gekken van de verzekering echt niet mee tellen, ze werken volgens het ”boekje” 1 of andere tabellen lijst.origineel gepost door IceFreak
Groot gelijk! Als je onderdelen voor een leuk prijsje kan regelen zou ik hem ook zeker houden!Succes!
24 juli 2010 om 09:28 #17698915Nee, niemand die heeft wat gezegt
zelfs de verzekering, die herkende me gelijk toen ik binnen stapte bij hun:jerryorigineel gepost door Jeroen_t
aw, kut zeg, zei die idioot nog wat? Het is altijd te idiooit voor woorden dat jij dan volledig de dupe van bent.. Zowel kwa schade als je premie… Succes met het herstel!29 juli 2010 om 14:44 #17698916Goed nieuws, auto wordt door ons behouden en wordt gemaakt :thumbup:thumbup
2 augustus 2010 om 12:15 #17698917Kan ik voor je kijken!
U2U me maar even wat je nodig hebt en ik zoek het voor je in de buurt bij je, want ikzelf kom uit omgeving Eindhoven..
origineel gepost door Onderbroekie
Is het ver vanaf den haag?? Want dan ben ik wel geintresseerd erin, scheeld mij weer geld,
want wacht nog steeds op de verzekering, ben er donderdag naar toe gegaan en gezegt van wat is hier nou de bedoeling.. zeggen ze jaa ik ga er nu werk van maken. Dus als ik deze week weer nix hoor dan ga ik weer.origineel gepost door dabok
Als je je Corsa wilt opknappen en de delen in die kleur zoekt, weet ik misschien nog wel wat adresjes waar er er 1 staat voor demontage!origineel gepost door Onderbroekie
Dat ook maar tis iets wat van me vader, die tijdje geleden is overleden.. En ben er echt zuinig op we zijn 1ste eigenaar.
En als je vergelijkt zelfde wagen met een andere wagen 62.000 op de teller altijd beurtje gehad bj 99 begin 2000. alles wat los zit/zat werd meteen gemaakt/vervangen.. Uhmm dat gaan die gekken van de verzekering echt niet mee tellen, ze werken volgens het ”boekje” 1 of andere tabellen lijst.origineel gepost door IceFreak
Groot gelijk! Als je onderdelen voor een leuk prijsje kan regelen zou ik hem ook zeker houden!Succes!
2 augustus 2010 om 12:25 #17698918Auto is bijna klaar :P
origineel gepost door dabok
Kan ik voor je kijken!U2U me maar even wat je nodig hebt en ik zoek het voor je in de buurt bij je, want ikzelf kom uit omgeving Eindhoven..
origineel gepost door Onderbroekie
Is het ver vanaf den haag?? Want dan ben ik wel geintresseerd erin, scheeld mij weer geld,
2 augustus 2010 om 17:16 #17698919:kewlpics:kewlpics:kewlpics -offtopic
2 augustus 2010 om 22:07 #17698920Nog paar weken wachten voordat ik hem heb :P
origineel gepost door mattemaker
:kewlpics:kewlpics:kewlpics -offtopic -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.