corsa-b

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa-b

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    herian10
    Deelnemer

ik heb de volgende vraag ik ben zoek voor mijn voor een corsa b maar de vraag is een stuurbekrachting noodzakkelijk bij corsa b want het meeren wat ik tegen kom is zonder

joop1970
      Deelnemer

Vind ik niet echt. Stuurt zonder veel leuker. Alleen even wennen met parkeren misschien maar dat vind ik ook wel meevallen.

bjorn1988

Ik ehb wel stuurbekrachting, is wel relax rijden alleen vind ik ook zonder stuurbekrachting meer gevoel hebt op de weg. Mijn vriendin zijn corsa b heeft het niet, is wennen maar ook leuk rijden. Is maar net wat je gewend bent, beide is goed te doen voor een corsa b

zundaprider

Gewoon voorbandjes hard oppompen!
            En geen brede worsten eronder:(

papahkilo
            Deelnemer

Mijn vrouw heeft een Corsa B met stuurbekrachtiging op 165/70/13 wielen. Het gaat om een 1400 (X14SZ)
              Zelf rijd ik in een Meriva (op 185/60/15) met elektrische stuurbekrachtiging; een cdti (Z17DTH).
              Daarvoor in een Ford Focus (op 185/65/14) met hydraulische stuurbekrachtiging; 1.8 TDCI.
              Ten opzichte van beide auto’s stuurt de Corsa met bekrachtiging beduidend zwaarder.

Fearless
              Deelnemer

Als je stuurbekrachtiging gewent bent stuurt alles zonder veel zwaarder.

Zonder is heel goed te doen op een Corsa, alleen als je brede banden er onder legt wordt het natuurlijk wel zwaarder. Dat is een kwestie van wennen.

2e-c14nz

Met rijd gewoon goed. Aan alles kun je wennen, ik zou zeggen ga eens lekker rijden :)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.