net corsatje hoor :thumbup t is iig een mooie auto om lekker te blijven poetsen :D heb zelf ook een rode B corsa.. je blijft poetsen met zo`n kleurtje :D
Mooie Corsa inderdaad. Hoe ga je het poetsen aanpakken als ik vragen mag? Die van mij kan namelijk ook wel een ‘‘boost’’ gebruiken. Is hier en daar wat vaal aan het worden :P
ik heb spullen van autoglym, werkt prima met mijn rode lak.. eerst sop ik heel de auto in met gewone autoshampo. dan spoel ik m helemaal af.. dan gebruik ik van autoglym de paintrenovator waar ik m helemaal mee inwaxt. en dan ga ik er nog is een keer achteraan met de super resin polish wax van autoglym.. nou ik kan je vertellen dan is tie echt heel mooi glad.. wat je ook nog kan doen voor je de paintrenovator gebruikt. is de auto helemaal kleien als dat nodig is.. dan is ook je lak gelijk helemaal mooi glad en zijn alle oneffenheden eruit..
[rquote=1829694&tid=139510&author=djz]ik heb alles van 3m prof spullen en ook een mooie poetstol, dus ga als het wat warmer is ff tekeer[/rquote]
Dat is het betere werk:wors
Denk dat ik die van mij door een profi poetsbedrijf laat doen en het in het vervolg zelf netjes ga bijhouden.
Auteur
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.