Corsa B 1999 1.2.16v Branschade is Klaar/Gevonden Totaal los

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B 1999 1.2.16v Branschade is Klaar/Gevonden Totaal los

• Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 151 tot 167 (van in totaal 167)
  • Auteur
    wagnas
    Deelnemer

Succes met het opbouwen. :thumbup

Er staan genoeg van die Corsa’s op de slopen. Dagje onderzoek op internet en een paar bekijken en hopelijk vindt je een goede waarvan het blok stuk is of een voor/achteraanrijding heeft gehad. Die hebben interieur nog goed en dan kan je vrijwel alles overzetten.

Kleine-Paul
      Deelnemer

@wagnas wrote:

Succes met het opbouwen. :thumbup

Er staan genoeg van die Corsa’s op de slopen. Dagje onderzoek op internet en een paar bekijken en hopelijk vindt je een goede waarvan het blok stuk is of een voor/achteraanrijding heeft gehad. Die hebben interieur nog goed en dan kan je vrijwel alles overzetten.

??

combo c tour
        Deelnemer

eigenlijk een andere vraag welke bij mij opkomt ivm dit verhaal.
          waarom is de corsa terug gegaan naar de vorige eigenaar? :wtf
          jij was toch nu de eigenaar van de corsa?? :wors :vertag

als ik onderweg ben met mijn auto of scooter kijk ik goed rond of ik hem soms ergens zie staan of rijden.
          maar tot op heden nada. :afro :hmmz

opelpower89
          Deelnemer

goed lezen hij is al gevonden :P

Andreas.Berger

Ik zal het maar even uitleggen, de Corsa is zaterdag nacht op zondag als gestolen op gegeven, daarna hoorde ik van een andere club genoot dat er een blauwe corsa op de N299 stond richting kerkrade , daarop zijn wij in de auto gestapt en gaan kijken, en ja hoor de auto stond mooi langs de kant van de snelweg, toen ik de auto aan het bekijken was, waren er geen braaksporen te zien, zoals een kapot deurslot of stuurslot, de eigennaar erbij gehaald en de politie, en de politie wist ook al hoelaat het was, de auto was dus gewoon daarneer gezet, wie gaat nou een auto jatten met frontschade en een kapotte radiateur, de auto heb ik onder begleiding naar de eerste afslag gesleept, waar die vervolgends door een afsleper werd opgeladen.

conclusie de auto is niet gestolen geweest, stuurslot en al werkte gewoon, de auto is dus totaal los, omdat er gewoon door mee is gereden terwijl ik uit drukkelijk gezegt had van laten staan,

waarom de auto terug is gegaan is puur omdat mij de oude eigennaar aan het smeken was om zijn auto terug te kopen, omdat hij gedacht had dat het niks meer werd en hij het rot vond dat hij toen in brand was gevlogen, tevens had hij nieuw werk en moes dus vlug een betrouwbare auto hebben , dat is de reden waarom ik ja heb gezegt, hiervan heb ik reuze spijt, aangezien het hij het voledige bedrag niet in ene keer kon betalen krijg ik nog een deel van hem, waar ik nu naar kan fluiten, en een auto wat totaal los is, dus opknappen ga ik niet meer doen omdat ik met een GSI projecht bezig ben en de ruimte er niet voor hem, tevens ga ik wel verdere stappen ondernemen

Foto van de bewuste schade, is trouwens erger dan op de foto te verwachten is 9 Met 70 km/h tegen een paal geklapt )

En de avond van zondag, na het terugvinden.

TWA
              Deelnemer

Zwaar klote man….de fokker.

Wat nu? Ga je de auto terug vorderen of laat je t zo…jammer dat je precies zo’n idioot moest tegenkomen.

Succes verder :???:

Andreas.Berger

Voor mij is terughalen op dit moment geen optie, omdat ik al met een ander project GSi bezig ben, en dus ook geen plaats heb om de corsa kwijt te kunnen, inmiddels ga ik ervanuit dat de motor om zeep is geholpen, ook is door de klap alles omlaag geduwd, dus de auto zal mischien ook nog op een richtbank moeten, wordt voor mij wat veel, aangezien ik ook nog met werk zit en een zieken vader waar ik toch wel de nodige uurtjes aan kwijt ben.

over die idioot gesproken, het aller ergste , het was geen vreemde, en uiteraard het om gaan met de corsa is onder alle worden, ik heb hem laats na de klap ook al weg gesleept toen hij zo kwam aanrijden met een kapotte radiateur, en uit drukkelijk laten weten dat de auto niet meer rijden mocht, vinden we hem zondag toch weer zo terug, en dan erachter komen dat meneer geen werk meer heeft en in de schit zit, en mij niks wil betalen, onder het motto van een kale kip kan je niet plukken, dus ga hier wel mee verder

Kleine-Paul
                  Deelnemer

Doe je dan je best voor.

robert_corsa

wat een verhaal weer zeg.
                      ongelooflijk. een mens gaa ver als er echt problemen zijn

maar van een kale kip kan je niet plukken.
                      met een beetje pech komt hij in de sanering terrecht. probeer dat te voorkomen
                      ,

thereaper
                      Deelnemer

Mooi KL*te man, wat je je in mensen kan vergissen,
                        Hoop dat je nog iets kunt berijken tegen hem.
                        Veel suc6 met de afhandeling.

baboe
                        Deelnemer

is wel lelijk ja wat gaat er met de auto gebeuren ? zoek eigelijk voor een eem kennis 2 deuren in de zelfde kleur hoor et wel gr baboe

soepkiepe
                          Deelnemer

@Andreas.Berger wrote:

Voor mij is terughalen op dit moment geen optie, omdat ik al met een ander project GSi bezig ben, en dus ook geen plaats heb om de corsa kwijt te kunnen, inmiddels ga ik ervanuit dat de motor om zeep is geholpen, ook is door de klap alles omlaag geduwd, dus de auto zal mischien ook nog op een richtbank moeten, wordt voor mij wat veel, aangezien ik ook nog met werk zit en een zieken vader waar ik toch wel de nodige uurtjes aan kwijt ben.

over die idioot gesproken, het aller ergste , het was geen vreemde, en uiteraard het om gaan met de corsa is onder alle worden, ik heb hem laats na de klap ook al weg gesleept toen hij zo kwam aanrijden met een kapotte radiateur, en uit drukkelijk laten weten dat de auto niet meer rijden mocht, vinden we hem zondag toch weer zo terug, en dan erachter komen dat meneer geen werk meer heeft en in de schit zit, en mij niks wil betalen, onder het motto van een kale kip kan je niet plukken, dus ga hier wel mee verder

en zo leer je je vrienden kennen..
                            ik weet er alles van ;)

maar om ff over dat stukje wat je zegt over dat je naar die centen kan fluiten..
                            weet je dat jij als particulier nu ook een deurwaarder naar hem kan sturen?
                            uiteraard zijn de kosten van de deurwaarder dan ook voor hem.
                            misschien heb je er wat aan ;)

in ieder geval zeer zonde dat je op zo manier bij de poot genomen word, dan keldert je vertrouwen en de mens wel een beetje lijkt me.

Vannos
                            Deelnemer

En gelijk een goede les ! Direct oversteken geld/ overschrijving bewijs anders niks !

combo c tour
                              Deelnemer

ben er gewoon stil van. :wtf :swear
                                wat een ongeloofelijke klote streek. :swear
                                als je dit van te voren had geweten was je er nooit aan begonnen.
                                al die energie , tijd en plezier die je in die corsa hebt gestoken om hem
                                weer in topconditie te krijgen in 1 klap weg geveegd. :fy1
                                dit ga je dus nooit meer doen. :vertag
                                aangezien je de corsa niet meer terug wilt opbouwen hoop ik
                                dat je nu je 100% op je nieuwe project stort. :jerry
                                en natuurlijk veel beterschap voor je vader. :thumb

opelpower89
                                Deelnemer

Er is dus precies mee gebeurt als ik dacht de vorige eigenaar kennende was t eerste wat bij me opkwam toen ik zag dat hij gestolen was zonde van alhet werk dat je hebt gedaan andreas hij is dan ook niet van de weg gedrukt maar zelf gecrashed natuurlijk …

tamiya
                                  Deelnemer

Andreas.Berger, ik lees i.v.m. vakantie nu pas het hele verhaal. Wat een grote mongool die gast die de corsa heeft gesloopt. Heb je verdomme zoveel tijd in die auto gestopt, tref je een regeling met dat figuur, flikt ie je dit :argue
                                    Vind het nog steeds erg knap dat je de corsa een tweede leven hebt gegeven. Vind het diep treurig dat het helaas zo moet eindigen.

opelvin
                                    Deelnemer

Kun je sowieso de Corsa niet terug halen, dan heb je nog iets. Als die persoon in de schuldsanering komt kun je naar je centen fluiten. Ik weet dit helaas uit ervaring van een goede kennis.
                                      Misschien kun je dan de Corsa met schade verkopen er zijn er hier op het forum die de auto misschien kennen en er wel de ruimte voor over hebben. Zou eigenlijk zonder zijn als deze mooie auto gesloopt wordt.
                                      Succes met de afwikkeling.

17 berichten aan het bekijken - 151 tot 167 (van in totaal 167)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.