Corsa B 1993 verwarmingsproblemen na bijvullen koelvloeistof

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B 1993 verwarmingsproblemen na bijvullen koelvloeistof

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17915013
    de wit
      Lid sinds:
      3 January 2008

      nieuwe thermostaat is niet zo duur.. niet op gokken, gewoon een nieuwe

      #17915014
      Gijzen
        Lid sinds:
        4 September 2011

        Ik zag namelijk dat de thermostaat 89 euro was! Heb even gekeken maar het is aardig wat werk om de riem te verwijderen ed ed…
        Dus met even een mailtje gestuurd naar de garage om te vragen hoeveel het totaal bij hun kost.
        Ben benieuwd…. dus voor 50 euro extra en geen werk te hebben is een goed deal denk ik.
        Wat denken jullie er van? Rem is nog geen 20.000 oud dus deze vervangen ik niet.

        #17915015
        Jurgen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 September 2007

          even een tip, weet niet of je bekend bent met Ebay, maar daar staat gewoon goed spul op voor belachelijk weinig geld. Riem zou ik gewoon meenemen, die kost via Ebay ook maar 10-15 euro.

          #17915016
          Gijzen
            Lid sinds:
            4 September 2011

            Ik ben nog steeds even zoekende, maar kennen jullie deze site ook?
            http://www.winparts.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
            Mare wat is er bij mij nu stuk, ik zie erg veel prijs verschil en ook verschillende type’s.

            Want hier staat de thermostaat voor 9 euro, ik neem aan dat ik deze moet hebben:
            http://www.winparts.nl/652/koelsysteem/thermostaat/0122554/thermostaat” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Ik heb deze opel corsa B Motor: 1195ccm 45pk : 12 NZ

            #17915017
            trashmetal
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 February 2007

              ik wil het geen pech hebben noemen dat je een 8klepper hebt hoor
              zijn over het algemeen betrouwbaarder dan de 16v smallblocks
              en voor beginnend autohobbyist makkelijker om van te leren
              ik zou alles er nieuw op zetten, thermostaat waterpomp distri & multiriem en spanrollen
              hier op het forum zwerft een how to er van rond

              gr Mario

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.