Corsa B 1.000cc 3 cil 40 kw start plots niet meer!

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B 1.000cc 3 cil 40 kw start plots niet meer!

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    alpineovi
    Deelnemer

Ook geen goede dus moet het originele Bosh onderdeel bestellen maar dat kost daar ook 50 eurokes minder dus! :thumb

alpineovi
      Deelnemer

Gisteren is de GOEDE ;) luchtmassameter toegekomen en heb ik hem geplaatst! Hij rijdt terug prima maar blijft wel eerst onder de 500 tr zakken als je stopt en dan dus na een paar seconde gaat hij naar omhoog maar draaid nu wel mooi stabiel. Als je gewoon in versnelling het gaspedaal lost gaat ook het motorstoringslamje af en toe branden dus dat is ook niet helemaal goed? :( Misschien eens de batterij ontkoppelen om te resetten?

Ik zit zo te denken dat misschien de EGR klep vol smeerlapperij zal hangen van al die maanden met die slechte luchtmassameter te rijden. Het is trouwens een nieuwe EGK klep die er op zit want die had de vorige eigenaar op 100.000 km laten vervangen en hij heeft er nu 114.000 dus zal ik die ook eens proper maken en kijken wat er dan gebeurd.

Moesten jullie nog aan iets anders denken hoor ik het graag.

Dat autoke begint zo langzaamaan wel een beetje op mijn systeem te werken! :hmmz

alpineovi
        Deelnemer

Ik was daarjuist begonnen om de EGR klep even te demonteren maar dat blijkt niet zo simpel?
          Heb de juiste sleutels en doppen maar één van de bouten zit achter de steun v/d oliefilter en kan ik onmogelijk los krijgen? Moet die oliefiltersteun echt losgemaakt worden v/d motor om deze bout los te krijgen?

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.