corsa autobulbs(HELP)

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa autobulbs(HELP)

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236929
    wellez
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 August 2010

      ik plaats in men corsa aan de kachel verlichting de blauwe led lampjes, , en ik krijg kortsluiting mijn smeltveiligheid van 10 ampere smelt door (2x )
      hebben mijn leds dan te veel watt of ….?

      autobulbs eu-t5B
      van autostyle

      #17870911
      Thurrock
        Lid sinds:
        15 May 2011

        Volgens mij heb ik precies dezelfde erin zitten en in mijn tid display… zou het even moeten nakijken maar ik heb geen problemen ondervonden.

        #17870912
        wellez
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 August 2010

          jah maar in mijn tid display heb ik nog niets zitten,
          alleen aan de kachel ..

          #17870913
          KRSA2000
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 February 2009

            Ik denk niet dat de LED’s teveel watt hebben, ze zouden minder stroom moeten trekken dan de ori. lampen.

            Ik denk dat je gewoon ergens kortsluiting maak. Haal de boel maar weer los, en controleer alles.

            #17870914
            wellez
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 August 2010

              als ik geen lampjes heb zitten , werkt het , als ik de leds steek zekering gesloopt.

              nu ik heb ng 1 lampje over:P de andere is gesloopt effe proberen dan xd

              #17870915
              wellez
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 August 2010

                het orgineele lampje is getest maar wat blijkt het lampje is binnenin al onderbroken . dus oftewel heb ik iet geraakt en dat zou kunnen zij ????
                of de lampjes zijn te sterk??

                #17870916
                wellez
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 August 2010

                  @KRSA2000 wrote:

                  Ik denk niet dat de LED’s teveel watt hebben, ze zouden minder stroom moeten trekken dan de ori. lampen.

                  Ik denk dat je gewoon ergens kortsluiting maak. Haal de boel maar weer los, en controleer alles.

                  ik ben is gaan herbekijken en ik vind niet meteen iets, alles proper , heb wel de lampjes er niet ingestoken anders weer een zekering weg… en ik heb alleen dit onderdeel gedaan op foto 20 zie je 2 lichtjes die alleen. alleen bij mij ziet het er anders uit.http://www.steve010.nl/toepassingen/corsa/corsab_inbouw.htm

                  neem eens een kijkje naar de leds.

                  #17870917
                  opel-motorsport
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 April 2009

                    alle 3 tegelijk geplaatst of 1 per 1 ?
                    als je er 1 uittrekt betekende dit bij mij corsa dat de andere 2 teveel stroom kregen en dan sprongen de originele lampjes en erna ook de ledjes dus 1 kapot is alle 3 kapot bij mij en vervangen is contact af alle 3 vervangen en contact op
                    grts

                    #17870918
                    DeMeistah
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 December 2010

                      toch wel je contact uit gezet toen je ze erin stak?

                      #17870919
                      wellez
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        16 August 2010

                        @opel-motorsport wrote:

                        alle 3 tegelijk geplaatst of 1 per 1 ?
                        als je er 1 uittrekt betekende dit bij mij corsa dat de andere 2 teveel stroom kregen en dan sprongen de originele lampjes en erna ook de ledjes dus 1 kapot is alle 3 kapot bij mij en vervangen is contact af alle 3 vervangen en contact op
                        grts

                        te gelijk gebeurt

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.