Corsa Audio ISO kabels vraag

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa Audio ISO kabels vraag

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    StephanNL

Geachte Corsa liefhebbers,

Sinds 3 dagen en bijna 1 maand ben ik in het bezit van mijn Opel Corsa uit 1999. Echter heb ik een probleem er zit geen radio in deze auto wel de aansluitingen, ik weet alleen echt niet welke ISO kabel ik moet hebben. Momenteel heb ik nu al een aantal websites bekeken.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zie de onderstaande foto’s. Verder heb ik er langs nog een antenne kabel hangen die niet geheel in de aansluiting van de radio kan( te kort)

Opeltje17
      Deelnemer

De 2 kleine(rechts op de foto) heb je nodig, de grotere links daarvan kan je er afbreken, deze gaat naar je scherm voor RDS informatie deze heb je niet nodig.

Voor de antenne kabel heb je een verloop nodig deze bijv: https://smorenberg.com/auto-antenne-adapter-plug.html?gclid=CPfqh_bWr80CFRUTGwodixoA3A” onclick=”window.open(this.href);return false;

corsa14slow
        Deelnemer

ISO stekker moet je kijken naar welk merk radio je hebt, na mijn weten krijg je ook standaard de juiste iso stekker bij de radio…

StephanNL

Dankje wel voor de reacties :).

Ik heb alleen nog één vraag dit is betreft wanneer ik in zijn 1e versnelling weg rijdt dat hij soms stopt met gas geven dit komt soms 1 keer per dag voor maar dan geef ik nog wat extra gas bij. Weten jullie toevallig wat dit kan zijn of is het gewoon verstanding om één kleine onderhoudsbeurt te doen.

bart-gsi
            Deelnemer

is wat voor vorm stopt je auto met gas geven??
              geen reactie van je pedaal of inhouden van de motor??

StephanNL

Nou het is namelijk zo:

Ik stond toen straks bij de stoplicht, ik haalde mijn koppeling omhoog en begon gas te geven. hij maakte dus toeren(bij de 2000 toeren ofiets) Terwijl ik het gas nog gewoon inhoud hij stopt dan met gas geven(of powergeven dus ik rol dan). Dus ik geef iets meer gas bij en dan gaat die verder(Of ik schakel hem dan gelijk na zijn 2e versnelling)

JohnSmith
                Deelnemer

zijn er verloopkabels waarbij je die derde stekker ook kan gebruiken?

ik heb een pioneer radio en die werkt verder goed als ik gewoon de 2 stekkers gebruik, maar ik heb een nieuwe kabel nodig tussen de 2 ISO stekkers en m’n radio(kabelbreukje) en nu leek het me wel leuk om ook wat met die derde stekker te doen.

weet iemand hier een adresje in de buurt van zwolle of online waar je dus een verloop kan kopen van die 3 stekkers naar de radio?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.