Corsa APK lassen

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa APK lassen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Casper16v
    Deelnemer

Goedemiddag :thumb

Ik heb net mijn Corsa b voor de apk gehad, helaas afgekeurd op de volgende punten:

-70 remverschil l achter
      -LA+RA wielkast diverse rotte gaten
      -LA Chassisbalk/ veerschotel rotterij
      -RA eind van de dorpel rotterij

Het remverschil kan ik zelf wel proberen op te lossen, het gaat mij met name om het laswerk.
      Heeft iemand voor mij een beetje een indicatie wat dit mogelijk zou gaan kosten?
      Zelf kan ik niet lassen, dus weet iemand of er misschien een beunhaas in de regio friesland/drenthe is die het voor mij even simpel zou kunnen oplossen?

In principe hoeft de auto alleen dit jaar nog even door de apk te komen, rond de zomer zal er toch wel iets anders komen, dus tegen die tijd laat ik deze tot een pakketje persen.

Of iemand moet nog iets kleins in de aanbieding hebben waar ik deze op kan inruilen..??

Groeten, Casper

joop1970
      Deelnemer

Als je het gaat laten doen zou je ook kunnen overwegen een andere corsa met een jaar apk op de kop te kunnen tikken.

McKaamos
        Deelnemer

Wat Joop al zegt.
          Even alles bij elkaar ben je zo’n 400 tot 500 euro kwijt. Das inclusief alles, materialen, afwerking, verbruiksmaterialen voor het las-apparaat en loon voor de beunhaas.
          Doe het bij een garage, dan mag je dat keer 3 a 4 rekenen.

Even realistisch, voor dat geld (500 euro) heb je ook een andere Corsa B van rond dat bouwjaar. Vast eentje met issues of ontwikkelende zwakke plekken, maar wel met een aardige periode APK er op.
          Tijdje terug kon ik voor 500 euro nog een ’95er 5deurs mee nemen bij de dealer. Had wat aankomende issues (roest) en een gare thermostaat, en minder dan 100dkm op de teller plus 3/4de jaar APK.

usbstick
          Deelnemer

heb ook nog een corsa gsi ’96te koop met apk.. daar kan je nog langer dan een jaartje mee vooruit..

gr. arjan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.