Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic
- Dit onderwerp bevat 2,052 reacties, 200 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 augustus 2017om 23:00 door chriske.
-
AuteurBerichten
-
13 september 2007 om 21:13 #17301474
hmmz ik heb in de kelder nog een rail liggen ik zal eens voor je kijken :)
13 september 2007 om 21:42 #17301475jep heb ze er nog in zitten :)
13 september 2007 om 22:58 #17301476Schaap, wat moet het opleveren inclusief rail?
14 september 2007 om 09:29 #17301477lijkt me wel lekker :thumbup
14 september 2007 om 13:23 #17301478die is lekker :thumbup
14 september 2007 om 14:02 #17301479Wanneer wil je je ijsje in ontvangst nemen? :)
14 september 2007 om 16:40 #17301480ik vertrek zo naar amsterdam tot zondagnacht dus eh,, u2u me even je gsm nummer dan hebben we maandag contact :)
14 september 2007 om 16:46 #17301481ben en jerry s
lekker funky chunk fudge,het is allemaal lekker14 september 2007 om 17:51 #17301482u2u verstuurd.
15 september 2007 om 06:48 #17301483Ik maak geregeld zo’n pot leeg!
:thumbup15 september 2007 om 11:19 #17301484Precies, piece of cake is beste flavour als je het mij vraagt, met chocolate fudge brownie op een mooie tweede plaats.
:)
16 september 2007 om 22:24 #17301485zijn allemaal lekker.. maar cookie dough is toch mijn favourite :)
anyhow.. ik bel je maandag wel ff.. enne nu weer ontopic? :)
16 september 2007 om 23:01 #17301486Dan trap ik weer af:
Wanneer ik de standaard brandstofpomp (x16xe) gebruik bij een Corsa B 20XE, en ik maak contact met de sleutel, dan hoor ik de bezinepomp werken, en ik blijf hem horen, zonder dat ik de auto heb gestart. Daar waar ik normaal, met de originele x16xe motor en de standaard kabelboom, zonder aanpassingen, de pomp voor een seconde of 2 hoor, en daarna niet meer.
Ik heb dus het idee dat de pomp continue blijft werken terwijl de motor nog niet aanstaat.
– Is dit normaal?
– Zo niet, enig idee wat ik hier fout heb gedaan?Alvast bedankt.
17 september 2007 om 09:30 #17301487jah dan krijgt ie continu 12v he… mischien verkeerd geschakeld?
17 september 2007 om 10:30 #17301488@saiko is in ieder geval niet goed motor uit__>pomp uit!!
17 september 2007 om 12:12 #17301489Ok duidelijk, dan gaan we daar even op inzoomen.
21 september 2007 om 09:08 #17301490Ik ben op zoek naar het schakelmechanisme voor een Corsa B (x16xe). Als je er nog een hebt dan hoor ik dat heel graag.
Ik heb een topic in het ‘te koop gezocht’ geplaatst, maar hoop op deze manier wat meer aandacht ervoor te krijgen.
Thnx
– Gevonden :)
1 oktober 2007 om 15:51 #17301491ik ben op zoek naar een veerpootbrug voor een A corsa 1.4 met een c20xe erin… Wat voor 1 moet ik halen?? van een gsi??
1 oktober 2007 om 16:10 #173014921.3 gt geloof ik..
van een gsi past niet met een 20xe..
1 oktober 2007 om 18:39 #17301493weet je ook wat voor veerpootbrug er in een corsa b gsi met c20ne past. ik heb er een liggen van een corsa b 8v maar die past niet?
help?
1 oktober 2007 om 19:39 #17301494die van een 1.4se zou moeten passen,
rij ik ook mee zie mijn vebouwingstopic2 oktober 2007 om 21:57 #17301495Iets anders mbt tot assies naar aanleiding van de vraag van Freek, nu in woord en beeld:
ter Uwer info.
2 oktober 2007 om 21:58 #17301496Ik zal eens gaan meten bij een corsa en een kadett as, wat er allemaal van te maken is.
4 oktober 2007 om 06:45 #17301497
Coclusie, de borg groef is niet te verplaatsen.
5 oktober 2007 om 22:21 #17301498Conclusie is , het gaat wel , ik heb er zelf mee gereden!!!
Je moet je niet alleen daar op fixeren maar ook hoeveel je verlengingsverschil heb bij in en uitveren!!!
Kijk maar eens hoeveel de binnen homokineet verplaatsen kan!!!
dat is zat tov de aslengte.
Je hoeft het niet te doen, maakt mij niet uit maar ik reed er zo mee zonder dat er lagers of wat dan ook aan ging of dat ie het blok naar rechts zou duwen!!!
Verder is het jullie keuze!
Kijk wat je over houdt: 2cm??? dat vangt die binnen echt wel op , mits die echt goed in de 2e groef zit!!!! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.