Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic
- Dit onderwerp bevat 2,052 reacties, 200 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 augustus 2017om 23:00 door chriske.
-
AuteurBerichten
-
25 februari 2007 om 13:52 #17300999
Freek, heb jij trouwens een afbeelding van de assen die Mathijssen verkoopt, de gehele assen?
25 februari 2007 om 14:59 #17301000nee ik weet netzoveel als wat jij er van kunt zien op hun site :P
25 februari 2007 om 15:50 #17301001Ja ok, ik heb ze volgens mij nog nooit gezien. Ben wel benieuwd naar hoe ze eruit zien, en nog belangrijker misschien, hoe ze nou precies gemaakt worden.
Komt vast nog wel een keer langs.
– ik zie nu dat er wat nieuwe afbeeldingen geplaatst zijn op de site.
25 februari 2007 om 20:04 #17301002ff testen of het filmpje werkt :D
25 februari 2007 om 20:26 #17301003VET!:thumbup
25 februari 2007 om 20:57 #17301004Leuk filmpje, alleen misschien wel handig om die platen te verwijderen.
25 februari 2007 om 21:34 #17301005zijn ze leesbaar dan ?
25 februari 2007 om 23:13 #17301006Nee, ik kan het niet lezen.
Was het in de buurt van Weert?????26 februari 2007 om 21:17 #17301007niet dat ik weet.
26 februari 2007 om 23:47 #17301008http://www.corsafan.de/antrieb.htm
dan bij antreibwellen..
28 februari 2007 om 17:09 #17301009waaaaahhh,
tjek die rommel bij die calibra dan!!!
daar is even een vliegwiel geknapt!!! niet normaal joh..
diegene kan nog van geluk spreken dat de zooi naar boven en naar voren is gespettert….
EN OM OVER DIE AANDRIJFASSEN NOG MAAR NIET TE SPREKEN!!!
wat een meuk:o:o:o:o:o:o28 februari 2007 om 17:20 #17301010idd bende, maar volgens mij heeft M-tech nu assen uit 1 stuk laten maken.
ik koop ze in ieder geval niet, ik kan het zelf goedkoper verzamellen :P
28 februari 2007 om 17:22 #17301011M tech assen
28 februari 2007 om 19:55 #17301012dat zijn mtech assen waar ze het over hebben?
28 februari 2007 om 20:39 #17301013Hm… ik zie dat de platen niet leesbaar zijn :)
28 februari 2007 om 20:45 #17301014ik heb ff een paar dingetjes die ik ff voor de zekerheid by jullie wil nalopen…
– c14nz benzine tank icm 2.0 16v brandstofpomp (van een astra gsi 16v) gaat toch gewoon?
– seh past in 16v steunen? (we hebben een luxe probleem… 1 motorbok, en daar hangt een seh in van een maat, en aangezien er ook een 16v moet komen, lijkt dit me een mooie tydelijke oplossing terwyl de 16v groot beurtje krijgt:angel)
thnx alvast.
28 februari 2007 om 21:05 #17301015jup interne astra pomp past, enkel deze moet je stukje inkorten (slangetje tusse pomp en deksel en was ook iets met dat staafje wat er naast zat..)
en seh of 16v steun maakt niet uit zijn gelijk
1 maart 2007 om 14:26 #17301016das mooi, liever ff dubbelchecken als strax te staan kutten:thumbup
maar dan heb ik binnenkort dus iets te doen:D
1 maart 2007 om 16:44 #17301017laat maar weten wanneer dan kom ik ff bij je kijke/helpen
1 maart 2007 om 17:08 #17301018is best or, als t goed is geeft me maat die seh volgende week een opknapbeurt. hij wil er een kadett by om die seh in te hangen, roestryderzz sticker erop, en sprinten met dat ding:wors.
maar hij heeft nog geen kadett, en die seh hangt in mijn bok.. ik vind t zo wel een mooie manier om de bok vry te krijgen:angel
ik ga dan wel ff tydelijk seh knallen terwyl de 16v een opfrisbeurtje krijgt.1 maart 2007 om 17:37 #17301019heb je al een 16v gekocht dan?? omdat die seh van je motorbok moet
1 maart 2007 om 19:33 #17301020nee, dat niet, maar dan is de bok alvast vry:angel
2 maart 2007 om 19:09 #17301021uh? seh en 16v zijn volges mij niet gelijk ohr…..:hmmz
3 maart 2007 om 07:50 #17301022dat klopt, maar de ophang punten wel :P
6 maart 2007 om 08:03 #17301023Kan iemand mij ook vertellen hoelang de lange as zonder homokineten hoort te zijn. Bij inbouw van een c20xe in een corsa?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.